Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Льоб поведе, Славов катастрофира

20.08.2010 18:18 1
1
2571878910

Французинът спечели четири етапни победи днес, но дръпна само с 9.5 сек. пред своя съотборник Дани Сордо.

Световният шампион Себастиен Льоб е начело след първия ден на рали „Германия“, девети кръг от Световния шампионат (WRC). Пилотът на Citroen и неговият съотборник Дани Сордо установиха контрол над най-дългото състезание в календара, като разликата между тях е само 9.5 сек.

В същото време екипажът на „Булбет рали тим“ Тодор Славов и Добромир Филипов катастрофира. В третия етап българите удариха своето Renault Clio R3 в стена и ако успеят да поправят автомобила, утре ще стартират по системата супер рали.

Денят започна отлично за Льоб, който даде силна заявка за подобряването на още един рекорд с постигането на осма поредна победа в рали „Германия“. Французинът спечели сутрешните три етапа и беше най-бърз в петия. Той остави по една етапна победа на Дани Сордо и Петер Солберг, също със Citroen C4 WRC.

Така преди втория ден Льоб има аванс от 9.5 сек. пред испанеца и над минута спрямо първия пилот на Ford Яри-Мати Латвала. Очаквано на асфалтовата настилка представителите на „Синия овал“ не успяха да поддържат темпото на своите конкуренти от Citroen.

Финландецът се движи трети на 1:04.7 мин. зад лидера, докато неговият съотборник Мико Хирвонен сдаде четвъртата позиция в полза на Себастиен Ожие (Citroen Junior). Преди началото на втория ден тримата са събрани в по-малко от 10 сек.

Завърналият се във WRC с екипа на Stobart Франсоа Дювал имаше технически проблеми в третия етап, които го забавиха с над минута и той се смъкна от шеста до осма позиция. Обявилият края на своята кариера белгиец демонстрира, че не е загубил тренинг и до края на деня отново излезе зад челната петица.

Той взе 4.7 сек. преднина спрямо своя съотборник Матю Уилсън, но остана на близо 2 мин. от Топ 5. Зад него вторият пилот на Stobart има неприятната задача да се защитава от набиращия скорост Кими Райконен (+7.7 сек.).

На дистанция от 1:20 мин. зад финландеца обаче дебне световният шампион за 2003 г. Петер Солберг. Норвежецът имаше огромен малшанс днес, въпреки че показа завидно темпо и по етапите се движеше неизменно в призовата тройка. Частният пилот спука гума още в първата отсечка „Рувертал“, след което беше най-бърз при второто й минаване. В последния етап за деня Солберг допусна лека грешка, която му коства още една гума и така загуби общо над 4:30 мин. спрямо лидера Льоб.

Първата десетка допълва екстремният пилот на Monster Кен Блок с Ford Focus RS WRC 08, за който това е първо асфалтово състезание в Световния шампионат.

Сериозни проблеми имаше българският екипаж на „Булбет рали тим“ Тодор Славов и Добромир Филипов с Renault Clio R3.

Тандемът отпадна в третия етап „Мозеланд“, след удар в стена. „Стана при спирането за един от завоите, обясни Славов. - Автомобилът закачи изкараната от предните пилоти фракция и застана напряко на пътя. Не успяхме да спрем и ударихме стена край пътя. Пораженията като цяло не бяха големи, но се откъсна едно от задните колела. Нямаше как да продължим в етапа, но се надявам, че утре ще се върнем в състезанието”.

Към момента на инцидента екипажът се движеше на пета позиция в подреждането на шампионата за млади пилоти (J-WRC). Пред българите бяха само пилоти с по-силните автомобили от клас Super 1600.

Проблеми имаха и останалите състезатели в J-WRC. Холандецът Кевин Абринг (Renault Clio R3) катастрофира още в първия етап, автомобилът му остана на пътя и всички пилоти след него получиха служебни времена.

В същата отсечка се удари и представителят на домакините Аарон Буркарт (Suzuki Swift S1600), но той успя да продължи.

В утрешния ден пилотите трябва да преминат през 8 специални етапа, а програмата за деня включва и две минавания на най-дългия етап във WRC - „Арена Парнцерплац”, който е с дължина 48 км.

Коментари

Aнонимен
Какво да коментираме - супер рали!

comments powered by Disqus