Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Великобритания: Кал и Льоб начело след първия ден

12.11.2010 17:57

Себастиен Льоб е начело след първия ден на рали „Великобритания”, последен 13-и кръг за сезон 2010 във WRC. Само четири секунди разделят пилотите в челната тройка.

Преди последната отсечка заводският пилот на Ford Яри-Мати Латвала се движеше начело с аванс от 4,5 секунди спрямо Себ, но спука гума и загуби повече от минута.

Първият ден на рали „Великобриания” започна отлично за Латвала, който спечели дългата 32 километра „Хафрен” и оглави класирането. Льоб обаче отговори с етапна победа в следващата „Суит Ламб” и измести финландеца от първото място, което на своя страна Яри-Мати си върна преди обедния сервиз.

Битката между двамата се очертаваше изключително оспорвана за следобедните минавания, но поройният дъжд и образувалите се коловози по етапите затрудниха Льоб и той изгуби над седем секунди само на „Хафрен 2”. По всичко личеше, че французина ще трябва да се задоволи с втората позиция след края на първия ден, но на свой ред Латвала имаше проблеми – спукана лява задна гума в последната отсечка, отпратила го от първа на шеста позиция с над минута пасив.

Единият конкурент на Себ за победата бе отписан, но това по никакъв начин не означава, че на французина ще му бъде лесно в оставащите два дни. Частният пилот на Citroen Петер Солберг е само на 1,8 секунди зад него, въпреки че остана без стартер, а на „Хафрен 2” скоростната му кутия започна сама да сменя предавките. С още 1,8 секунди по-назад пък е вторият заводски пилот на Citroen Себастиен Ожие, като това състезание е от голяма важност за него, Солберг и Латвала, защото и тримата имат реални шансове за спечелването на второто място в крайното класиране за годината при пилотите.

Мико Хирвонен се изкачи на четвърта позиция след проблемите за Латвала, а Дани Сордо (Citroen Junior) се движи пети, въпреки че испанецът се завъртя на „Хафрен 2” и бе на път да излети от пътя. Челната десетка допълват Латвала, Хенинг Солберг (Stobart Ford), Матю Уилсън (Stobart Ford), Мадс Йостберг с частния Subaru Impreza WRC2008 и Кими Райконен (Citroen Junior), който изненадващо все още не е катастрофирал.

В групата на суперите начело е единайсетият Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000), но по-важно е тринайсетото място на Яри Кетомаа (Ford Fiesta S2000), което поне на този етап го прави шампион в S-WRC. В P-WRC колоната води осемнайсетият От Танак (Mitsubishi Lancer Evo 10), след като Патрик Флодин (Subaru Impreza WRX STI) изгуби цели две минути в последния етап след удар с камък. Това пък дава отличен шанс на Арминдо Араужо (Mitsubishi Lancer Evo 10) да защити миналогодишната си титла в категорията.

Вторият ден на рали "Великобританя" включва осем същински етапа (две минавания по четири отсечки) и суперспециалния "Кардиф". Общата им дължина е 138,56 километра, като първият "Рандор 1" започва в 09:03 (11:03 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus