Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриват интериора на кросоувъра Fiat Pulse

29.07.2021 18:04

Дизайнът на предния панел, въздуховодите, климатичния блок са много близки до Jeep Compass

Името на новия субкомпактен SUV, първоначално обозначен като Fiat 363 (Progetto 363), беше избрано чрез онлайн гласуване. Бразилското дъщерно дружество на Fiat предлага варианти Tuo, Domo и Pulse. В резултат на това около 380 000 гласа бяха разпределени, както следва: 65% - Pulse, 25% - Domo, 10% - Tuo. Продажбите на Pulse на южноамериканските пазари ще започнат през октомври, съобщават медиите.

Според неофициални данни в Бразилия новият модел ще струва от 80 000 до 109 000 реали, в зависимост от конфигурацията.

От една страна, Pulse изглежда е построен върху нова модулна MLA платформа: междуосието от 2532 мм е потвърдено. От друга страна, хечбекът Fiat Argo (3998 × 1724 × 1503 мм, между осие 2521 мм) върху архитектурата MP1 явно е взета за основа. В същото време Stellantis налага платформата CMP навсякъде.

Табелка с ново име е залепена към задната врата. Pulse няма антена  перка. Светодиодите се виждат в дневните светлини, фаровете за мъгла и мигачите. Диаметърът на джантите е малко вероятно да надвишава 15 инча.

По неофициални данни ролята на базов двигател ще се изпълнява от бензиновия 1,3 Firefly (109 к.с., 139 Нм) с пет- или шестстепенна механична трансмисия. Освен това основент агрегат обаче ще бъде трицилиндров 1,0-литров двугоривен турбо двигател 1,0 GSE T3 (128-131 к.с., 206 Нм), заедно с бензин, консумиращ етанол и съчетан с Aisin CVT. Не се очаква задвижване на четирите колела. Основните конкуренти в Бразилия ще бъдат Honda WR-V, Chery Tiggo 3x и Volkswagen Nivus (Taigo).

Салонът изглежда по-почеливш от този на роднината Fiat Argo. Компанията уверява, че това не е само дизайнът, но и изборът на довършителни материали, текстури и цветове. Интригуващ е червеният бутон Sport на волана.

След появата на първите данни и изображения на екстериора на Pulse в началото на май и юни, компанията направи пауза за още два месеца и разсекрети интериора. Както се предвижда от вътрешни източници, дизайнът на предния панел, въздуховодите, климатичния блок са много близки до модела Jeep Compass, въпреки че няма копие едно към едно. Моделът получава изцяло цифров инструментален панел с диагонал от седем инча и централен сензорен дисплей от 10,1 инча. Той служи като „лице“ за най -новата версия на информационно -развлекателния комплекс Uconnect, известен на бразилците с Fiat Toro, който е актуализиран тази година.

Коментари
comments powered by Disqus