Лимитираната версия на M3 Frozen Gray, предназначена специално за американския пазар, е разпродадена за 12 минути, обявиха баварците.
Цената на M3 Frozen Gray е 77 600 долара, което е с 19 200 повече спрямо „стандартната“ версия. Въпреки това лимитираната на 30 бройки серия е разпродадена за 12 минути, коментира Лари Кох, бранд мениджър на BMW за Северна Америка.
„Останах наистина много впечатлен, когато видях, че нашите клиенти са поне толкова въодушевени, колкото самите нас“, обяснява Кох. „30-те бройки бяха запазени буквално за дванайсет минути, а същевременно получихме повече от 50 резервни заявки в рамките на един час. Frozen Gray M3 ще бъде един от най-специалните автомобили на BMW, внасяни някога в Щатите.“
От BMW M3 Frozen Gray (буквалният превод е замръзнало сиво) ще бъдат произведени само 30 бройки. Те ще се различават спрямо стандартната версия по сивото матово покритие, черно-червената кожена тапицерия и част от модификациите, познати от Competition Package.
Клиренсът ще бъде намален с 10 мм, 19-цоловите алуминиеви колела ще бъдат стандартни, активното окачване ще бъде препрограмирано и настроено за по-динамично шофиране, а M DCT трансмисията с два съединителя ще прави възможен класическия зад Окeана спринт от 0 до 60 мили за 4,5 секунди (с две десети по-добър резултат спрямо шестстепенната механична).
Сред технологичните екстри в салона впечатление правят M Drive системата, отопляемите предни седалки, висококачествената аудиосистема, сателитното радио, USB и Bluetooth интерфейса, както и множеството карбонови апликации.