Шефът на развитието намеква за достатъчно търсене и лекота на адаптиране на каросерията
Land Rover даде най-големия знак, направен досега, че ще представи версия пикап на новия Defender, за да съперничи на Ford Ranger и Volkswagen Amarok.
По-рано компанията намекна, че версията на нейния прероден 4x4 с отворен покрив ще бъде технически възможна, но все още не е изразила конкретно намерение да пусне такъв модел в производство.
Сега обаче изпълнителният директор на Jaguar Land Rover за автомобилни програми Ник Колинс заяви пред Car of the Year, че не само е възможно пикапът на Defender да е изпълним, но и че има търсене на клиенти достатъчно, за да го оправдае.
Колинс потвърди, че няма структурни ограничения за пикапа на Defender и че може да бъде направен монокок пикап - въпреки че почти всички масови пикапи са базирани на автомобили с отделно шаси и каросерия.
"Винаги сме казвали, че Defender ще бъде семейство", казва Колинс и че докато говорим за бъдещи планове, трябва да бъде запазен за друг ден, трябва да "наблюдаваме това пространство" по отношение на пикап.
Defender с отворен покрив ще бъде насочен директно към изключително популярния утилитарен пазар в САЩ и процъфтяващия пазар на пикапи в Европа. Също така би помогнало на Land Rover да открадне някои продажби от отдавна водещия Toyota Land Cruiser на развиващите се пазари, включително Южна Америка и Африка.
Както бе съобщено по-рано, пикапът на Defender ще се предлага с избор на бензинови и дизелови агрегати от стандартната гама Defender и вероятно ще се предлага само с дълга междуосие 110.
Подобно на Ranger, Nissan Navara и Toyota Hilux, той вероятно ще се предлага с богат избор от нива на оборудване, вариращи от по-евтини и минималистични примери за полезност до повече премиум предложения в горния край.
До момента Land Rover представи вариантите 90 и 110 на автомобили с късо и дълго междуосие на Defender и в момента пуска товарни версии на с и на двата.
Предстои и Defender 130 с дълго междуосие и удължен отсек за багаж, както и хибридните варианти на автомобила с дълго междуосие, които допълват версиите с двигатели с вътрешно горене .