Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull ще задържи и двамата си пилоти

28.08.2015 09:39
Red Bull ще задържи и двамата си пилоти

Red Bull ще запази пилотската си линия догодина, твърди босът на тима Кристиан Хорнър. Даниел Рикардо ще бъде за трета година в отбора, а Даниил Квят - за втора.

Рикардо има договор с Red Bull за сезон 2016, но и той бе спряган като един от евентуалните заместници на Кими Райконен. След като Айсмен преподписа с Ferrari обаче, единствената сериозна опция за него остава австрийския тим. С представянето си в последните няколко състезания Квят също до голяма степен гарантира оставането си в отбора. 11 кръга след началото на сезона той има аванс от шест точки спрямо Рикардо в класирането на пилотите. При това положение Red Bull не планира промени, категоричен е Хорнър.

"Не виждам никаква причина за промени. Няма защо да бързаме, двамата ни пилоти имат дългосрочни договори, партньорството ни е успешно и всичко работи добре", обяснява босът на Red Bull.

Австрийският тим не е свикнал да е в позицията на губещ и да не печели състезания. Последната година, в която няма записан дори един успех, е 2007-а. Това обаче е част от развитието на всеки отбор, смята Хорнър.

"Това е еволюция. Всеки отбор или бизнес трябва да се развива. Няма нищо постоянно. Ейдриън (Нюи) все още е част от проекта, но е ангажиран по различен начин. Имаме таланти, които започват да се изявяват. Като всеки един бизнес и нашият продължава да се развива, намираме се в такъв период."

Проблемите с шасито вече са отстранени, категоричен е Хорнър, и очакванията за предстоящото състезание на "Монца" са големи.

"Автомобилите ни се представиха много силно на "Спа". Там използвахме задното крило за "Монца" и темпото ни в сектор две, което е показателно за трасето в Италия, ни изведе на второ място сред най-бързите автомобили за целия уикенд. Ако се съди по нивата на аеродинамично притискане, сравнете все пак нашето задно крило с тези на останалите отбори, и ще видите, че шасито ни съвсем не е за изхвърляне", завършва Хорнър.

Коментари
comments powered by Disqus