Компанията избра салона в Женева, за да представи най-добре оборудваната версия на пикапа
Еднотонният пикап вече бе представен в края на 2016 година в Латинска Америка, където този тип автомобили е много популярен. Преди Alaskan, Renault лансираха там и успешния Duster Oroch. Наличието на тези два пикапа в портфолиото на Renault е доказателство за световните амбиции на марката на пикап пазара, който съставлява над една трета от световния обем в лекотоварния сектор с пет милиона продажби годишно. След стартирането на Alaskan в Латинска Америка, в Renault са уверени, че европейските клиенти също ще го оценят по достойнство.
„Alaskan е мощен, мускулест и здрав пикап, който отговаря на нуждите на най-взискателните бизнес и частни клиенти”, споделя Aшвани Гупта, вицепрезидент, ръководител на световния лекотоварен бизнес на марката. Дизайнът на Alaskan изпъква в света на пикапите. Неговата атлетична и зашеметяваща визия е допълнена от всеобхватно оборудвана версия, която е изложена на салона в Женева.
Здравина и мощ за приключения извън пътя
Многораменното задно окачване на Alaskan гарантира изключително управление, пътно поведени и комфорт за пътниците, но без да прави компромис с офроуд качествата или здравината на автомобила, а подсиленото шаси позволява товароносимост от над един тон. Моделът предлага също голям пътен просвет и възможност за теглене на до 3,5 тона. Задвижването на модела е с перманентно двойно предаване за конвенционално офроуд използване с ниски предавателни числа за екстремни условия. На хубав път двойното предаване може да се изключва с цел икономия на гориво. Моделът разполага с eLSD (електронно контролиран диференциал с ограничено приплъзване), действащ върху четирите колела за подобрена безопасност, а задният диференциал с ограничено приплъзване повишава сцеплението при екстремни условия. Налице са и модерни електронни системи за подпомагане на водача, които повишават сигурността и комфорта - HSA (Hill Start Assist) и HDC (Hill Descent Control). Renault обявиха, че Alaskan ще влезе в продажба в Европа към края на 2017 година.