Фейслифтът на Megane включва не само някои минимални стилистични промени, но и три нови двигателя.
„Осъвременяването“ на компактния модел засяга модифицираната предна броня, LED дневните светлини и новите алуминиеви колела. Добавени са и някои хромирани и матово черни елементи, които да „повишат усещането за качество“.
GT и GT-Line модификациите ще получат по-добра аудиосистема, панели за праговете на вратите с надпис Renault Sport, червени контрастиращи тегели и спортен волан. В списъка с екстрите са добавени също така тапицерия от кожа и алкантара, Visio System автоматичните светлини и асистентът за потегляне при наклон.
През 2012 г. клиентите на Renault ще могат да поръчат Megane и с три нови двигателя. 1,5-литровият Energy dCi 110 разполага с приличните 110 к.с. и 260 Нм, които са комбинирани с разход от 3,8 литра за 100 км пробег при емисии CO2 от 95 г/км.
Следващото ново предложение е 1,6-литровия Energy dCi 130 (130 к.с. и 320 Нм), който също може да се похвали с впечатляваща ефективност - 4 литра среден разход и 104 г/км, което е с 20% по-добро постижение от 1,9-литровия предшественик.
Третият нов мотор е бензинов - Energy TCe 115 разполага със 115 к.с. и 190 Нм (плюс 20 Нм в спортен режим). 1,2-литровият двигател сваля разхода с 25% до 5,3 литра и емисиите CO2 – до 119 г/км, благодарение на което пробегът с един резервоар достига 1000 км.
Хардкор версията на модела - Mégane R.S. също ще бъде уважена, но не с нов двигател, а с оптимизация на двулитровия турбомотор, който ще получи допълнителни 15 к.с. и 20 Нм. При натискането на бутона Sport водачът ще разполага с 265 к.с. и 360 Нм.
Обновеният Megane ще се появи на пазара в Европа през март.