Линията на покрива е леко скосена и завършва със спойлер на ръба на покрива
Френската компания Renault представи на изложението IAA 2015 във Франкфурт новия Mégane, половин година по-късно, в Женева вече дебютира комби версията.
Renault Mégane Grandtour изцяло споделя фронталната си част с хечбек версията. Визията на кърмата на Renault Mégane Grandtour много се доближава до дизайна на Talisman Grandtour.
Renault Mégane Grandtour заимства позната техника на Mégane
Разбира се, комби каросерията има нова странична линия и малко издължено междуосие. Задните врати имат по-голям прозорец с вертикален отрязък и допълнителен трети страничен. Линията на покрива е леко скосена и завършва със спойлер на ръба на покрива. Забележителни са изключително плоските стопове, които са вградени в капака на багажника. Престилката е приютила хромиран ауспух и дифузьор. Основното оборудване на Mégane Grandtour включва покривен рейлинг. Обемът на багажника не е променен и предоставя от 524 до 1595 литра.
По отношение на задвижването, Grandtour споделя същата двигателна гама като на хечбека – на разположение по избор са четири бензинови и пет дизелови двигателя. Бензиновите варианти включват базова версия (1,2- литров), генериращ 100 к.с. и мощния 205 к.с. GT (1,6-литров). Диапазонът на дизеловите започва от 90 к.с. (1,5-литров) до 130 к.с. (1,6 литра). За предаването на мощността отговаря шестстепенната скоростна кутия, както и седемстепенна трансмисия с два съединителя, с която се куплират двата най-мощни бензинови двигателя.
Като първо комби в компактния клас, новият Mégane Grandtour GT е оборудван с динамично управление на всички колела, като при ниски скорости задните колела се отклоняват в обратна посока спрямо предната ос, което играе ролята на намалено междуосие. При по-високи скорости, задните колела се отклоняват в същата посока както предните, което от своя страна повишава стабилността на автомобила.