Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rimac C Two: Първата година на производство

21.01.2021 16:39

Оборудван е с четири електромотора с мощност 1914 к.с., максимална скорост над 400 км/ч

Мате Римац, основателят на Rimac Automobili, публикува отворено писмо на страницата си във Facebook, за да възстанови някои истини относно Rimac C_Two и преди всичко факта, че хърватският суперавтомобил продължава да се продава.

Rimac C_Two, към който Rimac Automobili в момента прави последните щрихи преди предстоящо стартиране на производството, ще бъде произведен само в 150 бройки и всички тези автомобили все още не са продадени, противно на информацията, която се разпространява от няколко месеца в медиите. Мате Римац обяснява, че тази информация е родена от неразбиране между журналист и мениджър по продажбите на Rimac Automobili, по време на интервю, дадено преди две години.

Въпреки че не е необичайно големите производители да продават модел дори преди официалното му представяне ( например Bugatti или Ferrari), това не е така при Rimac. Главният изпълнителен директор на хърватската марка уточнява в отвореното си писмо, че Rimac се радва на много добър имидж сред ентусиастите на суперавтомобилите, но че много от тях чакат, за да могат да тестват автомобила или да поръчат един автомобил. В този смисъл тестовете, проведени от световния шампион във Формула 1 Нико Розберг, който сам си купи един автомобил C_Two, трябва да се приключи с убеждаването на колебливите.

В отвореногто писмо Мате Римац потвърждава, че производството на Rimac C_Two, чието окончателно име все още не е известно, е било разпродадено за първата година, но все още са налични няколко екземпляра. Римац счита автомобила за продаден, когато дилър (марката има 14 в целия свят) купува автомобила от него, което не означава непременно, че споменатото превозно средство вече е продадено на клиент. Мате Римац обаче е оптимист за това, което ще се случи по-нататък.

„Сигурен съм, че 150-те бройки ще бъдат разпродадени бързо - след като представим окончателния автомобил, ще оргонизираме пътни тестове и клиентите ще имат възможност да опитат  колата“, обяснява той.

В момента три производствени екземпляра на Rimac C_Two, предназначени за международни презентации, демонстрации и други изпитания за пресата, се сглобяват в халетата на Rimac Automobili.

Нека да припомним, Rimac C_Two, който ще се задвижва от механизъм, съставен от четири електрически мотора, развиващи общо 1914 к.с., способен е да постигне максимална скорост повече от 400 км/ ч и да ускори от 0 до 100 км/ч само за 2 сек. Достъпен е от 2,1 млн. долара (приблизително 1 725 000 евро).

Коментари
comments powered by Disqus