Клиентите на марката се присъединяват към най-изключителния членски клуб в света
„С удоволствие днес представяме на света приложение, наречено Whispers; иновативна, дигитална къща на Rolls-Royce, създадена и развита преди повече от две години. Whispers (от англ. шепот) са напълно уникални. Това е дигитален портал към един завладяващ свят отвъд, където изключителното и необикновеното се събират и са пригодени да отговорят на нуждите и вкусовете на нашата еклектична и високо ценена общност от клиенти. Whispers предлага преобразуващи преживявания, редки и желани продукти, причудливи съкровища и ексклузивни прегледи на Rolls-Royce, насочвани от от Rolls-Royce и доставени директно на върха на нашата глобална общност. "
Торстен Мюлер-Отвос, главен изпълнителен директор на Rolls-Royce Motor Cars
Почитателите на Rolls-Royce са уникална подгрупа на обществото - предприемачи, визионери, държавни глави, кралски особи, основатели и най-ярките звезди на развлекателната индустрия. Тези клиенти са световни обитатели, ценители, меценати на изкуствата, филантропи, колекционери на изящни и изящни предмети; лица, независещи от общи ограничения, като време и пари.
Тези хора имат пълно доверие в способността на Rolls-Royce да ги радва и вдъхновява. Поради техния изключително мобилен международен начин на живот, те търсят средства за по-редовно лично участие с марката - повече преживявания, повече достъп и потапяне в луксозния свят, отворен за Rolls-Royce като водеща луксозна марка в света ,
Разбира се, тези лица имат съществуващ достъп до услугите на портиер, лични купувачи и консултанти, които да поддържат различни аспекти от живота си, но те искаха нещо различно от Rolls-Royce - нещо отвъд и извън него.
Тази специална група искаше Rolls-Royce да улесни събирането на необикновени хора, съставляващи братството на клиентите на марката по целия свят. Подобно мислещи личности те се стремяха да отключат неподражаемите съкровища, които изобилстват в рамките на глобалната общност на Rolls-Royce и искаха да споделят взаимно своите интереси, вкусове, продукти и колекции и своето мислене.
Това е Whispers. Дигитална къща на Rolls-Royce – Whispers, играе ролята на съпричастност към свят, който Rolls-Royce разбира интимно и уникално - дигитален портал към луксозния свят.
Преди повече от две години, под прикритие на секретността, Whispers беше пуснат на избрана група от световно известни клиенти. Последва тестова фаза и след като получи положителен отговор, Rolls-Royce продължи да се развива и адаптира Whispers в тясно сътрудничество с потребителите си. Днес Whispers е изцяло внедрен в Обединеното кралство, Европа, Близкия изток и САЩ, като голям брой клиенти на Rolls-Royce вече се възползват от предимствата на принадлежността си към тази невероятна група от изключителни постижения.
Членството е ограничено до собствениците на нов автомобил Rolls-Royce. Whispers наистина е най-ексклузивният клуб на членовете в света.
Глобална общност на мислещи хора
Чрез Whispers, Rolls-Royce предлага за удоволствие на своите клиенти достъп до невероятна и понякога причудлива колекция от луксозни предложения, трансформативни преживявания, изключителни Визуализации на Rolls-Royce, вдъхновяващи статии и размисли, неоткрити дестинации и може би най-важното, способността за сигурен контакт и лична комуникация с някои от най-големите умове в света.
Whispers предлага на шефовете възможността да се свържат сигурно с най-верните почитатели на на Rolls-Royce, главният изпълнителен директор и членовете на Съвета на Rolls-Royce да споделят идеи, бизнес възможности и социални контакти, които укрепват и вдъхновяват онези, които променят света.
Вдъхновяваща и понякога причудлива колекция от луксозни предложения
Непрекъснато променящата се колекция от омагьосани продукти е подготвена за изненада, наслада и интриги. Членовете могат да създават свои собствени индивидуални преживявания или продукти. Те са поканени да работят с експерти за проектиране и изграждане на собствена лична състезателна писта или да поръчат персонализиран Монополен набор, включващ собствени имоти и активи.
От трюфели до хайвер или изработване на собствен коняк, меценатите могат да разгледат и да закупят разнообразна и еклектична селекция от луксозни продукти и любопитства - всичко това на платформата Whispers, в комфорта на собствения си дом.