Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Роудстърът Mazda MX-5 получава турбо двигател

07.08.2015 10:21

В Европа автомобилът може да бъде закупен от есента на тази година

Новият компактен роудстър Mazda MX-5 може скоро да получи обновена версия. Автомобилът ще бъде оборудван с турбо мотор. Това заяви в интервю за Motoring генералният директор на R & D центъра на Mazda Йошихару Ямамото.

Според топ мениджъра сегашното поколение на Mazda MX-5 ще бъде на автомобилния пазар в продължение на 10 години. Освен версията с турбо агрегат моделът ще получи и "гореща" модификация MPS.

Производството на компактния роудстър се осъществява в завода в Хирошима, Япония. В Европа автомобилът може да бъде закупен от есента на тази година. Роудстърът получи напълно нов дизайн в корпоративния стил KODO, мек покрив (версия с твърд покрив ще бъде представена по-късно) и нова oптика.Инженерите на компанията разработиха специално за Mazda MX-5 ново шаси с рекордно нисък център на тежестта и идеално разпределение на теглото. В сравнение с предишното поколение на модела новото издание е и по-леко.

Намаляването на масата на MX-5 се дължи не само на олекотената конструкция на окачването, но и благодарение на алуминиеви конструктивни елементи на каросерията. Например, от алуминий са направени усилените брони на роудстъра. Променени са и габаритите на автомобила: дължина 3915 мм (10 мм по-къса, отколкото преди), широчина 1730 мм (10мм по-широка) и височина 1235 мм ( 20мм по-ниска).

Двигателната гама включва 1,5-литров двигател с мощност 140 конски сили. и 2,0-литров  със 180 коня. Достъпни са по избор две шестстепенни трансмисии – механична и автоматична. Автомобилът притежава автоматичен климатроник, система старт-стоп, отопляеми седалки и други опции.

Запознатите помнят, че първото поколение на Mazda MX-5 излезе на пазара преди 25 години - през 1989 г. Автомобилът получи външен вид в стила на Mazda 323 и бе оборудван със същите двигатели и трансмисии. Най-разпознаваем детайл на екстериора са прибиращите се фарове. Третото поколение на роудстъра дебютира през 2005 г. и след това време претърпя две основни промени.

Коментари
comments powered by Disqus