В предната си част новият модел предизвиква особен интерес с необичайната си броня с големи въздухозаборници
Буквите RS в името на новия автомобил все още не са официално потвърдени, но смисълът не е в това. Издебнатият от папараците изпитателен прототип е новата топ версия на Boxster. Най-вероятно той е оборудван с двигател с турбокомпресор. Това предположение е логично, имайки предвид, че компанията възнамерява постепенно да премине към турбомотори на все повече и повече версии на своите модели с две врати.
В предната си част новият модел предизвиква особен интерес с необичайната си броня с големи въздухозаборници (по-големи от Boxster GTS). Допълнително откриваме вентилационни отвори между бронята и предния ръб на капака.
Новият спойлер е по-голям от обичайния. Изглежда, че за разлика от базовия модел, тук не е подвижен, а е фиксиран.
Междувременно версията RS не е единствената иновация за модела. Шефът на научните изследвания и развитието Волфганг Хатц потвърди пред Car and Driver слуховете: Boxster и Cayman ще получат опозитни четирицилиндрови мотори (базовите двигатели ще са двулитрови).
Буквите RS в историята на Boxster не се появяват за първи път, но тогава те означаваха специално издание, не заради двигателя, а заради външния вид на автомобила. Тук, ако се съди по мощните спирачки, основните промени са в техниката.
И по-интересна информация от Хатц: Въпреки изказаното по-рано предположение, бъдещите издания 911 GT3 RS и Cayman GT4 ще бъдат оборудвани с атмосферни двигатели. Но, за да се отговори на въпроса дали с течение на времето Porsche ще премине към турбо мотори (с изключение предназначените за пистата GT-версии), един от шефовете на компанията отказа учтиво да даде конкретен отговор, като само сподели, че емисиите на въглероден двуокис трябва по някакъв начин да бъдат намалени.