Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седанът Kia Cadenza се отличава от K7 с двигател

07.02.2020 14:12

Компанията ще обяви цените на обновения модел, който ще стартира по-късно тази година

Моделът Kia Cadenza в променен вид дебютира на автосалона в Чикаго. Всички промени във външния вид и интериора са внимателно повторени от корейската версия на седана (Kia K7), която вече беше обновена през 2019 г. Има обаче важна разлика. В Корея моделът, който вече има завидно разнообразие от двигатели (повече за тях по-долу), разполага и с нов агрегат 2,5 GDi (198 к.с., 248 Нм). А в САЩ V6 3,3 GDi мотор л (294 к.с., 343 Нм), работещ с осемстепенна автоматична трансмисия (задвижване на предните колела), няма да присъства в обновения автомобил.

В Южна Корея моделът Kia K7, освен споменатия по-горе бензинов двигател 2,5 GDi, има бензинов 3,0 GDi (266 к.с., 308 Нм), бензинов 3,0 LPi (235 к.с., 280 Нм), дизелов 2,2 (202 к.с., 441 Нм) и хибридна версия, базирана на  2,4, със 159 к.с. (209 Нм) само от двигателя с вътрешно горене и електромотор с 51.6 к.с. (205 Нм, плюс литий-полимерна батерия 1,76 кВтч.

Външният вид на Cadenza не предизвиква изненада, тъй като корейската версия на автомобила бе показана миналото лято, а американската вариация се различава от нея само по оранжевите отражатели в ъглите на светлините. По повод премиерата в САЩ производителят разкри нови подробности за автомобила.

Дизайнът отзад с нови светлини повтаря 100% K7  с изключение на табелката Cadenza на капака на багажника вместо надписа K7.

Променената предна част, базовите и опционалните джанти и цялата оптика се допълват към актуализирания интериор, с ново цифрово табло с 4.2-инчов информационен екран и 12,3-инчов  централен сензорен екран, нова конзола с климатик, музика и дефлектори. Мултимедийната система вече свързва няколко устройства едновременно чрез Bluetooth. Към пакета Limited, може да бъде купено многоцветно вътрешно осветление. В асортимента на салона са добавени два цвята на кожа напа (сив и кафяв Saddle Brown).

Стандартният набор от асистенти на водача  Drive Wise включва нов комбиниран блок Sensor Fusion, който съчетава предупреждение за челен сблъсък, автоматично спиране с разпознаване на пешеходци и колоездачи, интелигентен круиз контрол със Stop & Go и асистент за дълги светлини. Асистентът за поддържане на лентата следи не само маркировката, но и автомобила отпред, адаптивният круиз може да намалява скоростта преди завиване, използвайки навигационните данни, автопилотът Highway Driving Assist взема предвид ограниченията на скоростта, осигурени от навигацията, а мониторингът на слепите зони от огледалата също може да предотврати сблъсъци при престрояване. Добавено е предупреждение за опасно отваряне на вратата за водача и пътниците.

Наред с другите неща, обновяването на седана донесе стандартна система за достъп Smart Key с дистанционно стартиране, подобрено безжично зарядно за смартфони (10 W) и три допълнителни USB порта (един в предната част на пътниците, два отзад).

Освен това за седана амортисьорите са подобрени, а задните са увеличени по размер, което допринася за намаляване на вибрациите. Освен това шумът и вибрациите са намалени поради новите колела (като опция 19 инча вместо базовите 18 инча) и усилени напречни елементи на задната подрамка. Компанията ще обяви цените на обновения седан, който ще стартира по-късно тази година. А до промяната Cadenza струва в САЩ от 33 100 долара. През 2019 г. американците купиха 1630 бройки (-64% в сравнение с 2018 г.).

Коментари
comments powered by Disqus