Улрих Кранц е роден през 1958 г., учил е в Университета за приложни науки в Бинген
Стартъпът Faraday Future е доставчик на екшън новини. Калифорнийците хвърлиха ръкавица на Tesla, като си осигуриха финансово подпомагане от милиардера Цзя Юeтин (неговото му състояние е 7,2 милиарда долара). После от думи преминаха към дела като създадоха гигантски електрически автомобил (дължина 5250 мм) Faraday FF 91 с няколко електрически двигателя, мощност 1064 к.с. и 1800 Нм. И вече има повече от 64 000 поръчки Въпреки това сега положението е тревожно: компанията Faraday Future има големи дългове, участва в съдебен процес, забави строителството на завода, основният инвеститор замрази активи милиони долари. И все пак има потенциал. В противен случай дали щеше да се присъедини към стартъпа бившият шеф на подразделението BMW i?
Улрих Кранц е роден през 1958 г., учил е в Университета за приложни науки в Бинген. Във Faraday Future немецът ще отговаря за инженерните и технологичните разработки и оптимизацията на производствените процеси.
В компанията Faraday Future от BMW вече има двама души - Улрих Кранц и дизайнера Ричард Ким, който дойде по-рано. И още, в дрийм тима влиза бившият главен финансов директор на Deutsche Bank - Щефан Краузе, бившият директор по разработване на шасита в Tesla - Ник Сампсън и Питър Саважиан, който е работил в General Motors и се е занимавал с електрически задвижващи системи.
Преди да се присъедини към екипа на Faraday Future, Улрих Кранц влиза в състава на BMW през 1985. В продължение на девет години той работи в отдела за разработване на шасита, а от 1995 г. заема ръководни длъжности. По време на кариерата си Кранц е бил отговорен за производството на кросоувъра BMW X5 в завода Спартанбърг и е контролирал моделната гама на MINI. А от юли 2017 г. опитният немски специалист заема позицията на технически директор на Faraday Future. Като начало Улрих Кранц трябва веднага да се включи в разработването на кросоувъра FF 91 и да го пусне в серийно производство. Ако се съди по обновените планове, производството на електрически автомобили Faraday ще започне през 2018 г., но площадката, където ще бъде построен новият завод, американците все още не са определили.