Тина Мюлер бе избрана за една от 25-те водещи жени в автомобилната индустрия в Европа
Шефът на маркетинга на марката Opel - Тина Мюлер, напуска автомобилния производител, съобщи германският бизнес всекидневник Handelsblatt.
Ако това бъде потвърдено, 49-годишната Мюлер ще бъде вторият топ мениджър който се отказва от Opel, след като френският концерн PSA Group придоби немската марка от General Motors. Карл-Томас Нойман подаде оставка като изпълнителен директор по-рано тази година след закупуването на марката от PSA.
Opel отказва да коментира информацията.
Мюлер, бивш топ мениджър в областта на козметиката, беше назначена през 2013 г., за да възстанови блясъка на имиджа на Opel, който беше помрачен от дългогодишните финансови загуби, съкращения на работни места и спекулации за бъдещето на марката в рамките на GM. Тя назначи колеги от брандовата индустрия и стартира имиджова кампания в Германия, която помогна да се противодейства на отрицателните възприятия на бранда.
Тина Мюлер спечели много награди за маркетинговите си кампании в Opel и миналата година бе избрана за една от 25-те водещи жени в автомобилната индустрия в Европа.
Мюлер ще напусне Opel в края на октомври, за да се присъедини към топ немска компания, твърдят неофициални информации.