Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шведската компания Volvo представи най-голямото си комби

19.02.2016 09:35

Автомобилът ще се предлага с два дизелови двигателя с мощност 190 и 235 конски сили

Шведската компания Volvo  разсекрети новото комби  V90, което сменя модела V70. Публичната премиера на новия автомобили ще се състои през март по време на автомобилното изложение в Женева. продажбите на автомобили в Европа ще започнат през септември 2016. Автомобилът ще се конкурира с BMW Серия 5 Touring, Mercedes-Benz E-класа Estate и Audi A6 Avant.

Volvo V90 е построен върху платформата  SPA. Багажното пространство на комбито със сгънати задни седалки е 1526 литра. Дължината на автомобила е 4936 мм, а широчината - 2019 мм. Размерът на колесната база е 2941 мм.

Автомобилът ще се предлага с два дизелови двигателя с мощност 190 и 235 конски сили. На разположение ще има и два бензинови агрегата с мощност от от 254 и 320 конски сили. По-късно ще се появи и хибридна модификация. Структурата на задвижващата система 2,0-литров бензинов двигател и електрически мотор. Сумарната мощност на хибридното комби е 407 к.с. и 640 Нм въртящ момент. До 100 км/ч автомобилът ускорява за 5,2 секунди. Разходът на гориво не надвишава 2,1 литра на 100 километра. Само на ток може да измине 45 километра.

Автомобилът е оборудван с адаптивен круиз контрол, сензори за паркиране, системи за разпознаване на пътните знаци за разпознаване, наблюдение на състоянието на водача, автономно аварийно спиране, паркинг асистент и следене на мъртвите зони. Новото комби е получило и система за контрол при напускане на пътното платно, както в Volvo XC90. Специални сензори, разположени отстрани на автомобила, следят състоянието на пътната настилка и предават информация в блока за управление. Ако електрониката открие, че ако комбито V90 стъпи на пясъчна крайпътна ивици, то веднага се връща към пътното платно.

По-късно се очаква и появата на спортна версия V90 спортове. С разработването на "горещата " модификация на модела се занимава Polestar. Все още не е известно кога ще бъде представен пред широката публика.

Коментари
comments powered by Disqus