Skoda представи официално концептуалния Citigo Rally, но пък така и не разкри какъв двигател работи под капака му.
Citigo Rally използва за база версията на стандартния модел с три врати, на която са монтирани новата предна броня, раздувките за праговете и вентилираният капак на двигателя.
Впечатление правят още масивният спойлер, въздухозаборникът над челното стъкло, централно разположеният накрайник на изпускателната система и 18-цоловите колела на OZ, зад които се открояват масивните спирачни апарати.
Сериозни промени са настъпили и в салона на серийния модел, който се е лишил от всички удобства, но за сметка на това се е сдобил със спортни седалки, ролкейдж и противопожарна система.
От Skoda не споменават нищо за серийна спортна версия на Citigo. Не е изключено обаче продуктовият модел да се използва като база за състезателна R2 спецификация.