Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Enyaq iV Coupé става кросоувър EV

14.06.2021 11:25

Стилната версия на електрическяи SUV ще се появи преди по-малък модел, базиран на ID 3

Skoda ще разшири гамата си електрически автомобили през следващите няколко години с купе версия на SUV Enyaq iV и нов по-малък модел, който ще бъде под формата на кросоувър.

Чешката компания наскоро пусна Enyaq като първия си сериен  EV на MEB платформата на Volkswagen Group.

Макар и почти идентичен по размер и спецификация с Volkswagen ID 4, Enyaq се отличава с по-голямо междуосие и багажник с 42 литра по-голям, т.е. 585 литра.

Шефът на дизайна на Skoda Оливер Стефани каза, че фокусът върху багажното пространство отразява популярността на комбитата Octavia и Superb, добавяйки, че това ще остане приоритет на дизайна за бъдещите електрически автомобили на компанията.

"Просторността е много важна за нас", каза Стефани пред журналисти. „Това е функционалност. Хората я обичат и това не е нещо, от което искаме да се откажем. Всяка марка трябва да играе своите роли.

„Голямата товарна площ и зареждането са нещо, което можете да намерите в Enyaq. И в сравнение с други партньори, които споделят платформата [MEB], тя има най-дългия заден надвес.

„Ние сме 100% убедени, че дори и с голям багажник, можем да направим хубав, атрактивен автомобил.“

Купето Enyaq вече е видяно на тестове преди планираното му преставяне догодина. Очаква се да бъде последван от по-малък MEB-базиран автомобил, който ще бъде близък по размери до Volkswagen ID 3.

Както при този хечбек, новата Skoda ще предлага само задно задвижване, но три капацитета на батерията и два варианта на мощност.

След като Skoda се фокусира върху вътрешното пространство, се очаква размерите на автомобила да бъдат по-големи, придавайки му по-скоро форма на кросоувър, за да увеличи максимално капацитета на интериора, без да увеличава драстично външния вид.

Стефани също намекна, че бъдещите електрически Skoda ще се отличават с по-„емоционален“ дизайн, който надгражда Enyaq, като същевременно се отдалечава от гамата двигатели с вътрешно горене.

„Enyaq е ясно свързан с нашите автомобили с ДВГ, защото това е единственият EV, който имаме и искахме да го направим член на семейството“, каза Стефани. „След като имаме повече електрически автомобили, ще развием идеята за тези електрически автомобили много по-нататък.

„Не знаем къде точно да отидем, но не стоим на едно място. Ще ги направим по-модерни и по-подходящи за пазара и очакванията на клиентите, но те винаги трябва да бъдат Skoda. “

Коментари
comments powered by Disqus