Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Fabia ще премине към нова архитектура

12.02.2021 10:53
Skoda Fabia ще премине към нова архитектура

По-впечатляващи размери, оптимизирано оформление, по-просторен интериор и багажник

Миналата година европейският клас B + се сви с 25%, до 2,24 млн. автомобила. Skoda Fabia обаче изпревари този график: през 2020 г. чешкият модел намери 97 906 купувачи, което се равнява на спад в търсенето с 37%. Дори Fabia отпадна от първата десетка. Но през пролетта на тази година ситуацията ще поеме автомобил от четвърто поколение. Междувременно разполагаме с официален тийзър на силуета на хечбека с пет врати и малко информация. Например автомобилният производител потвърди преминаването на Fabia към модулната платформа MQB-A0, на която вече са построени  Volkswagen Polo, Seat Ibiza и Audi A1.

Приемствеността в силуета е запазена, но изображението е станало по-динамично поради наклонения покрив и по-силно прикритите С-колони. В топ версиите очакваме LED светлини и мигачи.

Fabia ще придобие по-различно лице в стила на електрическия автомобил Skoda Enyaq iV с конусни светлини и характерна радиаторна решетка. За първи път в историята на модела светлините ще станат хоризонтални и частично разположени на задната врата. Задвижването ще бъде само отпред, скоростните кутии са механична и роботизирана с два съединителя.

Широката гама от модификациии двигатели, както и разумните цени, не направиха Fabia най-популярния модел в сегмента. И все пак от края на 2014 г. чехите успяха а продадат повече от 900 000 броя.

Новата архитектура обещава на Fabia по-впечатляващи размери, оптимизирано съвкупно оформление, по-просторен интериор и багажник. Последният ще добави 50 литра (до 380 литра). Твърдостта на структурата на каросерията ще бъде увеличена, което ще добави точки по отношение на пасивната безопасност. Ще има нови електронни асистенти - адаптивен круиз контрол, автоматични спирачни системи с разпознаване на пешеходци, наблюдение на мъртвите зони и движението на заден ход . Очаква се двигателите да бъдат само бензинови - и всички от съвместна платформа. Това са еднолитрови атмосферни и турбо агрегати, които генерират  80-110 к.с. на Polo и турбо двигател 1,5 TSI със 150 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus