Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda увеличава продажбите и печалбата си през първата половина на 2014 г.

18.08.2014 17:25
Skoda увеличава продажбите и печалбата си през първата половина на 2014 г.

Рекордна първа половина на 2014 г.: доставени са 522,500 автомобила; постигнат е ръст от 12,5%. Приходите от продажби са се увеличили с 20,3% до 6 милиарда евро до края на юни. Оперативната печалба е нараснала с 74,9% до 425 милиона евро.

Чешката марка постига рекордна първа половина на 2014 г.: доставени са 522,500 автомобила, като е постигнат ръст от 12,5%. Приходите от продажби са се увеличили с 20,3% до 6 милиарда евро до края на юни. Оперативната печалба е нараснала с 74,9% до 425 милиона евро.

През първата половина на 2014 г., Skoda значително увеличи доставките, приходите си от продажби и оперативната си печалба. Продавайки 522,500 автомобила, чешкият автомобилен производител за първи път е доставил повече от половин милион автомобила в световен мащаб за първите шест месеца на годината (януари - юни 2013г.: доставени са 464,600 автомобила; ръст от 12.5%). 

 Приходите от продажби също са се увеличили, поставяйки нов рекорд за първите шест месеца на година от близо 6 милиарда евро (5.974 милиарда евро).Това е ръст от 20,3% в сравнение с резултатите за първата половина на 2013 г. (4,966 милиарда евро). Оперативната печалба се е увеличила в сравнение със същия период на миналата година със 74,9%, достигайки до 425 милиона евро (първата половина на 2013 г.: 243 милиона евро).

“Skoda се представи много добре през първите шест месеца на годината и продължава по успешния път на растеж,” каза председателят на Борда на директорите на Skoda, проф. д-р Уинфред Валанд. “ Силата на марката бе демонстрирана чрез най-добрите продажбени резултати в историята на марката за първата половина на годината и значителният ръст в продажбите и приходите. Моделната ни кампания сега показва цялата си мощ, като дори завладяваме и нови потребителски групи. Новата Skoda
Oitavia, сърцето на марката, пожъна изключителен успех във всяко отношение и надвиши очакванията ни. Планираме да не се отклоняваме от този път на растеж и енергично да продължим най-всеобхватната продуктова кампания в нашата корпоративна история”.

Оперативният марж на компанията е нараснал с 7,1% (1-во шестмесечие на 2013 г.: 4,9%). Ръстът в печалбата се дължи, както на по-високия брой доставени автомобили, така и на разширената моделна гама и по-изгодните цени на продуктите. Нетната ликвидност е нараснала 41,9% до 1,855 милиарда евро. Направени са и инвестиции в размер на 149 милиона евро (януари – юни 2013 г.: 265 милиона евро). 

“През първата половина на годината, печалбите на Skoda са нараснали значително,” заяви Уинфрид Краузе, Главен финансов директор в Skoda. “Инвестициите, които бяха направени в новите модели се отплащат. Освен по-високата печалба, увеличението на нетната ликвидност демонстрира и финансова стабилност на компанията. Skoda очаква увеличния в продажбите, приходите от продажби и оперативната печалба за цялата година. В светлината на ожесточената конкурентна среда, стриктната дисциплина на разходите остава основния ни приоритет.“

Коментари
comments powered by Disqus