Automobili Lamborghini представи новото си виртуално студио за персонализация Ad Personam
Щастието никога не идва сам, Automobili Lamborghini се възползва от представянето на новото си виртуално студио за персонализация Ad Personam, за да представи специалното издание Aventador SVJ Xago, нов модел, който ще бъде произведен от само десет екземпляра.
Подразделението за персонализация Ad Personam на Lamborghini, което отговаря за индивидуализирането на моделите на марката, вече разполага с нов инструмент, който да задоволи клиентите си: виртуално студио, което ще позволи на купувачите на моделите на Lamborghini дистанционно да прецизират детайлите на тяхния автомобил в компанията на екип от специалисти на производителя. Двучасова среща с поддържащи изображения ще бъде предложена на клиентите, без да напускат дома си, преди да получат подробно предложение, придружено от мостри.
За да отпразнува този нов инструмент, Lamborghini повдигна воала над Aventador SVJ Xago, модел, чиято украса е била вдъхновена от създателите му от формата на (шестоъгълните) облаци на северния полюс на планетата Сатурн и от силата на шестоъгълника в природата.
Ливреята на автомобила, която има спортни сребърни отражения, затова използва темата за шестоъгълника в своето оформление, която също е допълнена от по-открояващи се черни джанти. В интериора очевидно присъства и темата за шестоъгълника, наред с персонализираните цветове за бъдещите купувачи на модела. В пилотската кабина ще се появи и номерирана табела, за да означава изключителността на модела.
Към днешна дата над 50% от моделите, продавани от Lamborghini, са обект на персонализация чрез програмата на италианския производител Ad Personam, стартирана през 2013.