Първите данни за модела се появиха през май, но направи своя дебют миналия уикенд
Марката MG, собственост на SAIC, продължава да произвежда варианти на лифтбека MG 6. Наскоро ставаше дума за спортната версия MG 6 Pro, а сега спортният хибрид MG 6 XPower навлезе на пазара в Китай. Представката към името за ценителите на марката казва: в началото на 2000-те години, още преди MG да отиде под крилото на SAIC, обозначението XPower се носеше от спортни автомобили MG с двигател V8 5,0. Настоящият XPower се задоволява с 1,5 турбо агрегат Blue Core 20T Trophy и електрически мотор, които генерират общо 305 к.с. и 480 Нм.
Първите данни за модела се появиха през май, но той направи своя публичен дебют миналия уикенд в Шенжен, като част от Международното автомобилно изложение Гуангдонг-Хонконг-Макао Грейт Бей.
Топ изплнението на MG 6 получава нови въздухозаборници, сплитер, странични прагове, дифузор и голямо крило, както и ковани 18-инчови джанти с гуми Michelin Pilot Sport Cup2, увеличение с 20 мм по дължина, шест бутални спирачни апарати .
Хибридът използва десетстепенна интелигентна предавателна кутияот второ поколение EDU с електрическо задвижване. Вярно, тук има десет предавки, не по много познат начин: двигателят с вътрешно горене всъщност използва шестстепенна автоматична, а собствените му четири предавки са запазени за електрическия мотор. Оказва се система с оптимално разпределение на отговорностите между двигателя с вътрешно горене и електромотора.
Предното окачване McPherson е усилено, а задното е снабдено с по-ефективни амортисьори. Освен това версията XPower се намира на 10 мм по-близо до пътя от обикновения хибрид. Салонът, със своя 10,1-инчов централен екран, разполага с множество зелени акценти, от шевовете до коланите.
Воланът с три спици, обвит с Alcantara, е допълнене с велурени вложки на вратите. На прага има табели с надписи XPower и Limited Edition като напомняне, че XPower ще бъде произвеждан в тираж не повече от 100 броя на месец и клиентът, за да получи своя автомобил навреме, трябва да остави поръчка предварително.
Твърди се, че двата двигателя ускоряват MG 6 до 100 км/ч за 6 сек. Производителят се гордее и с прилични спирачни характеристики (спиране на 33 м от 100 км/ч) и способността на автомобила да измине 70 км, без да стартира двигателя с вътрешно горене.
Стандартният MG6 PHEV със същите 305 к.с., но без никакви спортни елементи, струва 159 800 юана (20 980 евро) в Поднебесната империя. По-агресивният MG 6 XPower е на цена 199 800 юана (26 220 евро). MG 6 има състезателна версия TCR, която XPower се опитва да подражава. Може би затова купувачите на новия модел ще получат като бонус курсове за шофиране на писта, покани за следене на дни и право на участие във VIP състезанията TCR China.