Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спряха продажбите на малкия Suzuki Celerio временно

03.02.2015 10:12
Спряха продажбите на малкия Suzuki Celerio временно

Причината за това е дефект, открит от журналисти на Autocar и What Car? по време на пътни тестове

Във Великобритания и Ирландия спряха мигновено продажбите на градския автомобил Suzuki Celerio. Дилърите забраниха тест драйв на автомобила с клиенти, а всички, които вече са станали притежатели на модела, призоват да не пътуват с колите си. Причината за това е дефект, открит от журналисти на Autocar и What Car? по време на пътни тестове. Оказа се, че при екстремно спиране със скорост от 80 мили в час (128 км/ч) спирачният педал се забива в долно положение, без да намалява скоростта. Представители на компанията Suzuki по най-бързия начин дойдоха от Япония и започнаха разследване. Домакините имаха на разположение свой тестов автомобил Celerio.

Журналистите тестваха Suzuki Celerio на полигон. При плавно натискане на педала на спирачката всичко е наред, но при рязко натискане обаче педалът блокира в долно положение, без да оказва никакво влияние върху спирането. Енергичното връщане в изходно положение и ново натискане пак не дава резултат. Спирането на хечбека става възможно само с ръчна спирачка и с  изключване на двигателя. Повторното изпитание, проведено с друг екземпляр на Celerio, даде същия резултат.

Производителят призна проблема и заяви, че целенасочено ще доработи версията на модела с десен волан, която се продава в Обединеното кралство, Ирландия, Австралия и Нова Зеландия. С модификациите на другите пазари иначе всичко е наред. Вероятно си спомняте, че в краш тестовете на Euro NCAP хечбекът Celerio постигна само три от пет звезди.

За блокиран педал на спирачката припомнят и от Toyota, когато проблемът беше предизвикан от стелката на пода на автомобила. Като цяло, историята е пълна със случаи  с проблеми при нови автомобили, установени от журналисти. Например, през 1997 г., представители на специализираните медии установиха, че Mercedes A-Class е склонен към преобръщане, и предизвикаха извънредна кампания. През 2013 г. Volkswagen Group под натиска на китайските медии бе принуден да върне за доработване 384 000 автомобила. При автомобили BMW  в Съединените щати имаше инцидент с газови помпи.

Коментари
comments powered by Disqus