Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SsangYong анонсира електрическия кросоувър E100

20.07.2020 16:26
SsangYong анонсира електрическия кросоувър E100

Това е модел , който ще излезе на пазара в Южна Корея през първата половина на 2021 г.

Днес SsangYong пусна няколко скици на първия си електрически автомобил с код E100. Официална информация за модела няма. Говори се само, че това е кросоувър със среден размер, който ще излезе на пазара в Южна Корея през първата половина на 2021 г. Очевидно става дума за електрическа версия на четвъртото поколение на  Korando, базирана на концепта e-SIV. Очакваше се още през март на изложението в Женева.

При създаването на електрическия автомобил дизайнерите се въоръжиха с постиженията на биониката и по някакъв начин използваха свойствата на перките и кожата на акулите. Капакът е изработена за първи път от алуминий, а радиаторната решетка е херметична.

Докато публиката гледа тийзърите, губещият SsangYong търси купувач. Дълговете достигнаха 199 млрд. вона (165 млн. долара). Държавната банка за развитие на Корея (KDB) се съгласи да изчака изплащането на задълженията до края на годината, но има и чуждестранни кредитори: J.P. Morgan, BNP Paribas Bank, Bank of America.

Според неофициална информация E100 ще получи компоненти от индийската Mahindra (компанията-майка на Ssanyong). Всъдеходът ще се базира на платформата MESMA (Mahindra Electric Scalable and Modular Architecture). Мощността на двигателя ще бъде 140–150 кВт (190–204 к.с.). Батерията LG Chem с капацитет около 60 кВт ч ще предлага смесен пробег от 400-450 км. E100 ще се произвежда в завода на Mahindra в Чакан . След Корандо Tivoli ще поеме по електрически път.

Коментари
comments powered by Disqus