Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ssangyong представя в Женева SUV концепт от средния клас

08.03.2016 09:57

Дизайнът отговаря на очакванията на клиентите за съвременен многоцелеви кросоувър

Концепция за развитие

SsangYong представи своя SIV-2 (Smart Interface Vehicle) премиум SUV концепт от среден клас на международния автосалон в Женева.

Като следващо въплъщение на концепта SIV-1, представен в Женева през 2013 г., той прави нова крачка в дизайнерския стил ‘Dynamic Motion’.

Стъпвайки на развойната тема “солиден, специален, премиум”, този нов концепт преследва емоционалната връзка между водача и автомобила и ще се превърне в ключов стратегически модел в гамата на SsangYong.

Дизайн

В същината на дизайна на SIV-2 стои асоциацията с мощността и динамиката, които можем да открием в природата. Тя е представена от дизайнерската философия на SsangYong, наречена ‘Nature Born 3 Motion’, която е ключова за дизайнерския език на автомобилите на марката още от концепциите XIV. Финалният дизай на SIV-2, представен в Женева на 1-и март 2016 г., е дело на много актуалното италианско дизайнерско студио Торино Креа.

Екстериор

Стилът на SIV-2 е вдъхновен от еволюцията на планините и каньоните и представя силата на природата, нужна за тяхното създаване с течение на времето.
Мощни характерни линии преливат от предната към задната част, а L-образното повдигане пред задните колела придава допълнителен устрем и характер.

Отпред, дизайнът на издадените като рамена калници, който сме виждали в различни предишни концептуални автомобили на SsangYong и въведен серийно в Tivoli, подчертава широката радиаторна решетка с интегрирани предни светлини.

Като контрапункт на елегантния капак и изчистената решетка, долната част на бронята е масивна на вид, което произтича от дизайнерската тема “солидна естетика” на SsangYong. Силно изразените странични линии на каросерията и обемната задна броня пък символизират „динамично движение“ - отново обща тема с концепцията XIV и родените от нея серийни модели Tivoli и XLV.

Широката задна колона е разделена от скосения покрив чрез елегантна отливка,  подсказваща за спортните качества на автомобила.

Вътрешен дизайн

Интериорът на SIV-2 е проектиран да бъде динамичен и съвременен, в съответствие с екстериора. С внимание към детайла, дизайнерският екип на Паоло Бертоне е създал изискана минималистична визия, отговаряща на високите очаквания на модерния премиум потребител.

Общият дизайн е формиран от елегантни линии, които преливат от вратите към централната част и е вдъхновен от струнни музикални инструменти като цигулка, ситар или корейския гаягеум, многострунен музикален инструмент.

Материалите и цветовата палитра са от света на висококачествените дизайнерски интериори и включват под от кленово дърво - директна препратка към елегантността на луксозните яхти, меки текстилни материали и изумително усещане за пространство. Духът на лукса е допълнен от алкантара и фино италианско кадифе на тавана и колоните, докато амбиентното интериорно осветление подчертава дървото, стоманата и седалките, подсилвайки усещането за изтънченост.

С опита, вдъхновен от модерните оперни театри, пътниците могат да се слеят в емоционална връзка с колата чрез музика и светлина. Тонколоните, монтирани в седалките, излъчват звук и вибрации директно към пътниците, осигурявайки съраунд-изживяване за най-пълна наслада от любимата музика, докато светлинните графики, отговарящи на музикалните ритми, идват от панелите на вратите и страничните конзоли.

Младежкият, спортен и съвременен вид на автомобила е подчертан допълнително от метална маска на централното табло, динамични графики в инструментния панел и възможност за връзка с най-нови технологични устройства посредством най-модерната технология.

SIV-2 предлага просторен пътнически салон, който предизвиква правилата на обичайното изживяване от шофирането и включва двоен симетричен инструментен панел и четири индивидуални седалки, за да осигури динамичния, но същевременно безопасен дух на шофирането, очакван от едно спортно купе.

Технология

SIV-2 е тип „мек хибрид“, задвижван от 1,5-литров бензинов турбомотор с директно впръскване в комбинация с 10-киловатов електромотор и 500 ватчасова литиево-йонна батерия. Меката 48-волтова хибридна система предлага тихо и икономично шофиране, намалени емисии на въглероден двуокис и тиха работа на празен ход или при ниска скорост.

Тази екологична концепция притежава лека каросерия, нисък център на тежестта и система от шаси и окачване, която може да бъде доразвита, за да намери приложение в различни модели с високоефективни задвижвания като HEV, PHEV и EV,  планирани в бъдеще от SsangYong.

Коментари
comments powered by Disqus