Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Старата Dacia Logan комби се превърна в първия електромобил на Lada

08.08.2022 11:05

100% електрическият вариант на Largus ще се произвежда в завода в Ижевск

АвтоВАЗ извършва важен процес на преструктуриране с цел адаптиране на дейността си към санкциите, които Русия търпи поради инвазията си на територията на Украйна. Руската автомобилна индустрия беше силно засегната и, логично, АвтоВАЗ и по-конкретно марката Lada са сред най-потърпевшите. Компанията коригира продуктовото си предлагане и някои от производствените си центрове, а сега изглежда най-накрая е готова да лансира първия си електрически автомобил. Той обаче има корени много далеч от Lada и руската инженерна мисъл.

100% електрическият вариант на Largus ще се произвежда в завода в Ижевск. Производството на бензиновия Largus обаче ще остане в Толиати. Lada не е навлязла особено в подробности за новия e-Largus, като засега знаем доста малко, освен официалните снимки. Спецификациите не са публикувани, но е потвърдено, че ще има различни нива на автономност в гамата.

Ще се предлага и във версия за превоз на пътници, и в товарна версия. Батерията на e-Largus ще бъде монтирана под централния тунел и задните седалки. Електрическият мотор и други компоненти, свързани със задвижващата система, са разположени под капака. Задвижването ще бъде на предните колела, а както лесно можете да видите цялата концепция се базира на предишното поколение Dacia Logan MCV. С други думи, руснаците ще използват отживяла платформа за модели с ДВГ от бюджетен бранд, за да създадат първия си автомобил, задвижван от батерии и електромотор.

Руски медии гордо съобщават, че колата ще може да изминава почти 400 километра с едно зареждане и ще се предлага в 5- и 7-местни версии. Никаква част от тази информация не може да бъде потвърдена обаче.

Междувременно Lada потвърди официално, че през 2023 г. ще пусне флотилия от прототипи за извършване на валидационни тестове. Засега не е известно кога ще започне серийното производство. Като се вземат предвид малкото подробности, разкрити от марката, не би било изненадващо, ако производството е готово да започне някъде през 2024 г. и то при условие, че всичко при тестовете върви по план.

Източник: Autoclub.bg

Коментари
comments powered by Disqus