Междувременно получава обикновен агрегат от арсенала на Scala - 1,5 TSI (150 к.с., 250 Нм)
Хечбекът Skoda Scala бе превърнат в открита Slavia с две врати с усилията на 31 студенти от школата на Skoda в Млада Болеслав. Концептът на седмия студентски проект носи същото име като велосипедите Laurin и Clement от 1895 г. и вдъхнови развитието на състезателния прототип Skoda 1100 OHC (1957-1960 г.). Междувременно спайдерът получи обикновен агрегат от арсенала на Scala - 1,5 TSI бензинов четирицилшндров турбо двигател (150 к.с., 250 Нм) със седемстепенна роботизирана DSG трансмисия .
Scala загуби три врати, три седалки и покрив. В замяна тя получи две „гърбици“, сплитер и голям заден спойлер. Каросерията е изпълнена в бял цвят White Crystal Blue с черни магически акценти. Логотата и някои линии са "подчертани" с фосфоресциращ пигмент.
Височината е намалена с 61 мм, така че размерите на роудстъра изглеждат така: 4362 × 1793 × 1410 мм, междуосиието е 2649 мм. Octavia RS споделя дисковите спирачки, докато 20-инчовите джанти са взети от Kodiak RS. Диодите в праговете осветяват пространството под автомобила в три цвята на чешкото знаме.
Момчетата са монтирали спертни седалки Sparco, тапицирани с черна перфорирана и карбонова кожа. Зад гърбовете на седалките виси банер с два бродирани лъва, които крият високоговорителите на аудиосистемата с мощност 2570 W. Контролен панел с подсветка се появява под климатроника .
Студентите не са се намесили в настройките на шасито и кормилното управление. Не са пъпнали и електричиската система , нито електрониката. Въпреки това се смята, че студентите решават трудни инженерни проблеми и променят естеството на Scala. Те трябваше да предприемат всяка стъпка независимо, макар и с подкрепата на опитни инструктори. Сега авторите са запознати от първа ръка с производствените процеси, които ще срещнат при производството . Предишни проекти бяха пикапът Mountiaq (2019), кабриолетът Sunroq (2018), бъгито Element (2017), купето Atero (2016), пикапът FUNstar (2015), спайдерът CitiJet (2014).