Subaru трябва да преосмисли стратегията си по отношение външния вид на своите автомобили, категоричен е главният дизайнер на японците Осаму Намба.
Въпреки че една от най-реномираните марки в световен мащаб, Subaru никога не е отделяла голямо внимание върху дизайна на своите автомобили или поне по начина, по който го правят конкурентните компании. Настоящата ситуация в сектора обаче вероятно ще накара японците да коригират подхода си.
„Трябва да повишим интереса към нас, да направим нашия език достъпен за много повече хора, а не само за лоялната, но и малка група наши почитатели”, обяснява за Autocar Намба, който се присъедини към Subaru през 2008 г. „Трябва да въведем нов, съвременен елемент (в нашия дизайн).”
Главният дизайнер на Subaru е категоричен, че компанията трябва да реагира по-бързо на променящия се пазар и да внесе малко свежест в стилистиката на своите модели. „Не искам нещо сериозно и отегчително. Хората не познават тази марка. Ако стилът ни е по-достъпен, можем да ги привлечем към нас.”
Прототипът Hybrid Tourer, чийто автор е именно Намба, очертава посоката, в която Subaru може да поеме. „Трябва да представим функцията посредством дизайна, посредством прости и максимално изчистени линии. Искам максимално опростен дизайн, който да показва нашата сила”, завършва главният дизайнер на японците.