Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki SX4 S-Cross: Лице назаем

26.05.2017 08:48

Първи впечатления от обновения Suzuki SX-4 S-Cross

Когато преди почти три години за първи път имах възможността да шофирам новия тогава Suzuki SX-4 S-Cross, моделът успя да ме впечатли на първо място със своята ненатрапчива функционалност – автомобил, който вместо да дава празни обещания, предпочита да осигури на своите купувачи реални качества. Ще си позволя да цитирам малка част от увода на материала, публикуван в мартенския брой на списание auto motor und sport България от 2014 година: „При Suzuki функцията е по-важна от формата, а същината на нещата е от по-голямо значение, отколкото опаковката им. Традиционно моделите на марката може да не са „автомобили-мечта“ в класическия смисъл на понятието, но затова пък дават на собствениците си едно много особено чувство за „честност“ в отношението си спрямо тях – те не обещават неизпълними неща, но вършат работата си надеждно и точно както трябва.

Точно на този тип ценности залага и новото издание на компактния кросоувър SX4, което вече носи допълнителното наименование S-Cross. Макар да принадлежи към категория, чиито представители все по-често не се свенят да парадират с функционалност, която действителност не притежават, този автомобил е в състояние да даде всичко, което се очаква от него, а в много случаи и доста повече.“

Неслучайно повтарям думи, казани преди близо три години. Защото оттогава в автомобилната индустрия се случиха много неща, но те не промениха вярността на казаното. За този период от време моделът си спечели множество почитатели и успя значително да увеличи пазарния дял на компанията на повечето европейски пазари – включително и у нас. И именно поради тази причина SX-4 S-Cross нямаше нужда от някакви основополагащи промени. Поради което приветстваме факта, че характерът му е практически непроменен, а само шлифован.

Повече блясък

Най-открояващата се промяна по модела засяга промените в оформлението на предната му част. Японските дизайнери очевидно са решили да придадат повече блясък на SX-4 S-Cross и техният стремеж е намерил материален израз в нова предна решетка с хромирана украса и изцяло променени фарове от двете й страни. Дали така моделът изглежда по-самоуверен или просто излъчването му е станало с една идея по-близко за азиатските разбирания, е въпрос на гледна точка.

Вътрешни качества

Доста по-съществени са нововъведенията, които демонстрира автомобилът в технологично отношение. Новият базов мотор е заимстван от Baleno – eднолитров бензинов агрегат с три цилиндъра и принудително пълнене, призван са комбинира ефективност с добра динамика. Асортиментът от системи за подпомагане на водача е разширен – вече е наличен и електронен помощник за автоматично аварийно спиране на автомобила в случай на регистриране на непосредствена опасност от сблъсък. На централната конзола пък откриваме качествено изпълнения цветен екран със сензорно управление, типичен за новото поколение на инфо-развлекателната система на Suzuki.

Вътрешният простор, ергономията и практичността остават на непроменено високо равнище, а 1,6-литровият дизелов мотор със 120 к.с. за пореден път впечатлява със съчетание от пъргавина и икономичност.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Ако ефектът от стилистичните промени засега е под въпрос, то осъвременяването на оборудването по отношение на асистиращите системи и инфо-развлекателните възможности без съмнение се отразяват добре на SX-4 S-Cross. Дизеловият двигател впечатлява със съчетание от добър темперамент и нисък разход, управляемостта и сцеплението също са на високо равнище.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Suzuki

Коментари
comments powered by Disqus