Моделът е по-елегантен, по-модерен и по-ефективен и с две възможности за задвижване
Fiat-Chrysler представи в САЩ новото поколение на прадядото на Ram1500, който стъпва с комфорта на лек автомобил, с много нови системи за подпомагане и отново с невероятния V8 като хибрид.
Вечният номер три сред гигантските пикапи стартира следващ рунд. Петото поколение на родения като Dodge Ram лекотоварен пикап, който от много години се нарича Ram, дебютира на автомобилното изложение в Детройk. Това поколение определено е доста по-елегантно, по-модерно и по-ефективно и с две възможности за задвижване, 3.6-литров Pentastar V6, както и 5,7-литров Hemi V8, в бъдеще ще бъдат (леки) хибриди.
Ram 1500 модел 2019 година
Модерната визия заедно с малките LED светлини, обрамчващи фаровете, правят Ram, модел 2019, от пръв поглед разпознаваем. Другият важен детайл, който не се вижда и който редуцира със 100 килограма теглото на гигантския камион, е новата рама, изработена от висококачествена стомана. В същото време той е пионер по отношение на технология в сегмента на товарните возила, които извън Северна Америка не играят почти никаква роля.
Така, новият Ram 1500, според Fiat-Chrysler, е най-аеродинамичният модел в класа си (между другото със самозатваряща се радиаторна решетка), оборудван с нови активни амортисьори, електрическа ръчна спирачка и като цяло с най-големите предни спирачки в сегмента. След като Ram, със своите задни спирални пружини беше и вече стана уникален сред големите пикапи, сегашният вариант на въздушно окачване (на двете оси) отново е инвестирал в комфорта при шофиране , докато конкуренцията продължава да разчита на евтини листови пружини на задния мост. Дори предишния модел на Ram Rebel беше с въздушно окачване. Освен това има и офроуд пакет с 26 милиметра по-високо окачване, електронно заключване на задния мост и контрол при спускането по стръмен участък.
Лек хибрид за двата бензинови двигателя
С въвеждането на 48- волтова лека хибридна система със стартер генератор, двата бензинови двигателя вече са много по-ефективни от преди. При V6 стартер генераторът подава 122 Нютон метра допълнителна тяга, а стартер генераторът, инсталиран в V8, развива 176 Нм. Допълнителната 48-волтова батерия, която стартер генераторът зарежда при рекупелиране на енергията при режим на спиране, се намира на задната стена на купето. Монтиран директно върху рамата е Active Tuned Mass Module. Модулът с форма на цев може да бъде смятан един вид противотежестно елиминиране на вибрациите директно в рамата, гарантиращо по-добър комфорт при пътуването. Както и инсталираната Noise-Cancellation система в новия Ramза редуциране шума на двигателя и шума при пътуване.
Програмата за комуникация се базира на последната версия UConnect заедно с великолепен 12-инчов дисплей в средата на арматурното табло. Системата разполага с 4G Интернет Hotspot, система за съобщения при авария, гласов контрол, 3D навигация и не на последно място, режим Birdview, който експонира автомобила и неговото обкръжение от птичи поглед. Адаптивното управление на скоростта владее също така и ситуациите - спиране и тръгване.
Ram Rebel също е нов
Заедно с новия RAM премиера празнува и офроуд дериватът на пикапа Rebel. Наред с по-високото офроуд окачване той разполага с комплект от големи 33-цолови гуми за офроуд, заключване на задния мост и различни защитни ламарини. В бъдеще Rebel ще бъде със стандартни спирални пружини, а пневматичното окачване си остава като опция.
Пускането на пазара в САЩ ще стане след производствената ваканция в края на лятото, а цените все още не са упоменати.