Електрическият модел се отличава с понижено окачване и гуми с висока ефективност
Hyundai се ангажира в близко бъдеще да предложи електрически модели от своето подразделение N - и това, разбира се, предвижда“гореща” версия на Ioniq 5, която сега е издебната от фотошпионите .
Новата версия на електрическия SUV е пусната в действие по обществени пътища близо до Нюрбургринг, където е базирано европейското подразделение N.
След като показаният EV се отличава със сравнително стандартна каросерия на Ioniq 5, той изглежда има по-нисък просвет, по-широки предни и задни оси и нископрофилни спортни гуми, които седят на нови джанти .
Могат да се видят и подобрени спирачни дискове и апарати . Това прави вероятно моделът да е ранно муле на Ioniq 5 N, въпреки че евентуална серийна версия вероятно ще получи нова каросерия както по аеродинамични причини, така и по отношение на стила.
Hyundai вече пусна N версии с i20, i30, i30 Fastback, Kona и Veloster за американския пазар и се ангажира да разшири гамата от модели N и N-Line до 18 до края на 2022 г.
По-рано Hyundai показа електрическа концепция RM20e със 799 к.с., която предвижда бъдещето на електрическите N автомобили, след като вече има електрическа състезателна версия на Veloster N за серията Pure ETCR.
Известно е, че подразделението N работи както върху електрически, така и върху водородни модели, включително наскоро пуснатият от подмарката Ioniq на Hyundai - BEV.
Ioniq 5 е първият EV сериен на Hyundai върху платформата E-GMP на Hyundai Motor Group и като такъв еестествен избор за най-мощната N версия.
Kia EV6 също е изграден на същата платформа и ще се предлага в топ версия GT, включваща 577 к.с. двумоторен задвижващ механизъм на четирите колела, който може да се използва като основа за бъдещ автомобил Hyundai N.