Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестват удължената версия на Jaguar XF на Нюрбургринг

30.10.2015 14:57

Ще получи добавка L в наименованието и ще се фокусира главно върху китайския пазар

Jaguar разработи удължена версия на седана XF. Новият модел ще получи добавка L в наименованието и ще се фокусира главно върху китайския пазар. Премиерата на автомобила най-вероятно ще се състои на автомобилното изложение в Пекин през 2016.

В момента Jaguar вече провежда пътни изпитания на новия модел. Седанът за първи път е издебнат от папараци по време на скоростни тестове на пистата Нюрбургринг. Снимките са публикувани в изданието Motor 1. Дизайнът на автомобила почти повтаря стандартната версия XF. Моделът получава удължени задни врати и по-просторен интериор.

Серийната версия XF бе представена тази пролет на автомобилното изложение в Ню Йорк. Новият автомобил е построен върху модулната платформа IQ, която е в основата и на малкия седан XE. 75% от шасито е изработено от алуминий. Благодарение използването на леки сплави в каросерията XF стана по-лек от своя предшественик с близо 190 кг. Седанът е със 7 мм по-къс и с 3 мм по-нисък от първото поколение Jaguar X, но при това получи по-голямо междуосие (+51 мм), което значително увеличи пространството за пътниците отзад.

Двигателната гама на XF включва мотори от фамилията Ingenium. Базовата версия на автомобила е оборудвана с 2,0-литров двигател с 163 к.с. и 380 Нм въртящ момент. За разлика от предшественика си, базовата версия на XF за европейския пазар не е с автоматична трансмисия, а с механична скоростна кутия. В по-скъпите модификации същият двигател генерира 180 к.с. и 430 Нм и е куплиран с осемстепенна автоматична кутия. Средният разход на гориво на базовата версия според каталожните данни на производителя е 4 литра на 100 километра.

Останалата част от бензиновите версии са оборудвани само с автоматична скоростна кутия. Това е XF с 2,0-литров 240 к.с. (340 Нм) и 3,0-литров (340 к.с. и 450 Нм метра). Същият двигател се предлага и в друг вариант с мощност 380 к.с. и 450 Нм въртящ момент. Топ дизеловият двигател е V6 с работен обем 3,0 литра. Задвижващият агрегат развива 300 к.с. и 700 нютон метра.

Коментари
comments powered by Disqus