Куриерът предложи комбинация от специални услуги с критично време
TNT Express спечели поръчка на Lufthansa Bombardier Aviation Services (LBAS) за превозване на критични самолетни части в Германия.
Като част от сделката, TNT Express взема частите от склада на компанията в Грос-Герау късно вечерта (между 22 и 23 ч.) и ги доставя до инженерите и механиците от самолетната поддръжка на LBAS на летище Шьонефелд в Берлин на следващата сутрин преди 6 ч.
Тези екипи обслужват и правят основен ремонт на бизнес самолетите на Bombardier®. Работният им ден започва в 6 ч. Регулярното и навременно доставяне на самолетни части до тях е критично, за да бъдат предотвратени скъпите ситуации от типа „Самолет на земята“ – термин в авиационната поддръжка, който показва, че проблемът е толкова сериозен, че възпрепятства излитането на самолета.
TNT Express е избрана за изпълнител поради възможността си да взема поръчките и да осъществява директни дневни доставки до служителите на LBAS на летище Шьонефелд в Берлин. Изискването на LBAS е било да има възможност за подаване на заявки в късните часове на деня.
Услугата, предоставяна от TNT Express, включва едновременно управление на различни пратки и палети с различно тегло и размери, включително материали, определени като „опасни“. За да отговори на изискванията на LBAS, TNT Express предложи комбинация от специални услуги с критично време за изпълнение на директни доставки.