PSA представи двете си обновени творения, базирани на B-Zero платформата и дойде ред Toyota да го направи също. Фейслифтът на Aygo ни предлага същия силов тракт като на Peugeot 107 и Citroen C1, което означава разход от 4,3 литра и емисии CO2 от 99 г/км.
Стилистичните промени и тук са концентрирани в предната част – нова броня и капак, модифициарана радиаторна решетка и LED габарити. В салона пък Ви очакват новият волан, аудиосистемата с Bluetooth и USB интерфейс, цветните отвори на вентилационната система и по-добрата шумоизолация.
Еднолитровият трицилиндров мотор е оборудван с модифицирани горивни камери и иридиеви свещи, но продължава да генерира 68 к.с. и 93 Нм. Въпреки това средният разход е сведен до 4,4 литра за 100 км пробег, а емисиите CO2 – до 102 г/км.
Aygo ще се сдобие и със специална ECO версия, която благодарение на по-дългата трета предавка и гумите с ниско съпротивление на търкаляне ще се нуждае от 4,3 литра гориво за 100 км пробег и ще отделя 99 г/км CO2.
Анонимен
Ами така е като продължават да се търкалят с атмосферни мотори иначе можеше и още да е снижен разхода ако беше турбо и да се подобри динамиката. Като цяло японците изостават с двигателите даже корейците вече са понапред с материала.
Георги
И какво правим с тоя въртящ момент?Много малък бре.Изрязваме една дупка на пода,и като Флиндстоун.