Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Aygo: Последен, но не по значение

06.01.2012 15:27 2
2
2571891926

PSA представи двете си обновени творения, базирани на B-Zero платформата и дойде ред Toyota да го направи също. Фейслифтът на Aygo ни предлага същия силов тракт като на Peugeot 107 и Citroen C1, което означава разход от 4,3 литра и емисии CO2 от 99 г/км.

Стилистичните промени и тук са концентрирани в предната част – нова броня и капак, модифициарана радиаторна решетка и LED габарити. В салона пък Ви очакват новият волан, аудиосистемата с Bluetooth и USB интерфейс, цветните отвори на вентилационната система и по-добрата шумоизолация.

Еднолитровият трицилиндров мотор е оборудван с модифицирани горивни камери и иридиеви свещи, но продължава да генерира 68 к.с. и 93 Нм. Въпреки това средният разход е сведен до 4,4 литра за 100 км пробег, а емисиите CO2 – до 102 г/км.

Aygo ще се сдобие и със специална ECO версия, която благодарение на по-дългата трета предавка и гумите с ниско съпротивление на търкаляне ще се нуждае от 4,3 литра гориво за 100 км пробег и ще отделя 99 г/км CO2.

Коментари

Анонимен
Ами така е като продължават да се търкалят с атмосферни мотори иначе можеше и още да е снижен разхода ако беше турбо и да се подобри динамиката. Като цяло японците изостават с двигателите даже корейците вече са понапред с материала.

Георги
И какво правим с тоя въртящ момент?Много малък бре.Изрязваме една дупка на пода,и като Флиндстоун.

comments powered by Disqus