Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota може да загуби 277 млн. долара от земетресенията

18.04.2016 15:00
Toyota може да загуби  277 млн. долара от земетресенията

Производствените щети ще се равняват на 56 000 автомобила за марките Toyota и Lexus

Toyota Motor Corp. може да отчете намаляване на оперативната печалба с около 30 милиарда йени ( 277 млн. долара ) за текущото тримесечие след серията от земетресения, които удариха южната част на Япония и нарушиха доставките на най-големия производител на автомобили в света, се посочва в анализ, публикуван днес.

Производствените загуби на Toyota може да достигнат 56 000 автомобила за марките Toyota и Lexus и 7500 единици за производителя на мини автомобили Daihatsu Motor Co. Очакваната загуба  от 30 милиарда йени ще трябва да бъде възстановена до края на септември, се казва в анализа.

Смените преустановиха работа в края на миналата седмица в заводите на Toyota в Кюшу. Производственият процес ще бъде спрян и в други монтажни предприятия в Япония през цялата тази седмица, съобщиха от Toyota.

След най-опустошителните земетресения в Япония през март 2011, в четвъртък  силни земни трусове удариха южния остров Кюшу, в резултат на което бе спряна работата в  заводите за двигатели и части на компанията Aisin Seiki Co.,преустановиха производството на Renesas Electronics Corp. и Mitsubishi Electric Corp., както и в мотоциклетния завод на Honda Motor Co.

Земетресенията преди пет години бяха истински тест на плановете за непрекъсваемост на бизнеса на Toyota и нейните японски колеги, изготвени след природните бедствия, които най -силно разрушиха източното крайбрежие на страната и нарушиха ритъма на работата в продължение на месеци. Залозите са високи за Toyota, защото разчита повече на вътрешното производство, отколкото своите сънародници.

Автомобилният производител и неговите филиали произведоха повече от 4 милиона превозни средства в Япония през миналата година, или 40% от световната му продукция на компанията. Производството на Nissan Motor Co.и Honda в Япония съответно е 17% и 16%.

Коментари
comments powered by Disqus