Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota, Nissan и Honda заедно за водородната структура

02.07.2015 09:53
Toyota, Nissan и Honda заедно за водородната структура

През юни 2014 японското правителство представи Стратегия за развитие на водорода и горивните клетки

Toyota Motor Corporation, Nissan Motor Co., Ltd., и Honda Motor Co., Ltd. се обединиха около пакет от ключови детайли в бъдещия съвместен проект за насърчаване  на развитието на инфраструктура от водородни зарядни станции в Япония. Освен частично финансиране на оперативните разходи, трите автомобилни производителя одобриха и идеята за осигуряване на най-доброто възможно обслужване и създаване на удобна и спокойна среда за клиентите на автомобили с горивна клетка (FCV).

Съвместният проект, обявен  за първи път на 12 Февруари т.г. (и създаден в подкрепа на целевата помощ на японското правителство за изграждане на водородни зарядни станции), частично ще покрива оперативните разходи на инфраструктурни компании, които изграждат водородни станции. Освен това, партньорите в проекта се ангажират да популяризират пакета от мерки, за да привлекат нови компании, които активно да навлязат в бизнеса с осигуряване на водород. Финансовата подкрепа ще се осигурява чрез Изследователската асоциация за осигуряване на водород и имплементиране на технологии* (HySUT), която цели да популяризира автомобилите с горивни клетки.

Освен това, в подкрепа на идеята за популяризиране на автомобилите с горивна и гарантиране спокойствието на техните притежатели, трите автомобилни компании ще работят съвместно с инфраструктурните компании по следните параметри:

1.    Използване на информация като клиентски нужди и очаквания за ценови равнища, които ще увеличат клиентската удовлетвореност
2.    Подобряване на удобствата във водородните зарядни станции чрез увеличаване на работните часове и дни, осигуряване на оперативна информация и разработване на достъпна за употреба зарядна инфраструктура
3.    Увеличаване на публичната информираност за автомобилите с горивна клетка и водорода като енергиен източник

Допълнителна информация
В процеса по набиране на популярност на водородните автомобили създаването на атрактивни продукти е само половината от уравнението. Другата половина се крие в създаването на достъпна мрежа от водородни зарядни станции, които да улеснят клиентите; към момента инфраструктурните компании срещат трудности при тяхното изграждане и опериране. Водородните автомобили са изцяло ново предложение на пазара и се очаква възвращаемостта на инвестициите във водородни зарядни станции да остане ниска поради малкото количество подобни автомобили.

През юни 2014 японското правителство представи Стратегия за развитие на водорода и горивните клетки, която включва субсидии в изграждането на водородни станции и преразглеждане на текущите регулации в сектора. Освен това, през м. февруари тази година, Японското правителство реши да отпусне субсидии, които частично да покрият оперативните разходи на водородните станции, за да стимулира търсенето на водородни автомобили. С тези допълнителни инструменти Японското правителство продължава да допринася за развитието на инфраструктурата от водородни зарядни станции.

В същото време Toyota представи водородния Mirai в края на 2014, Honda планират да пуснат своя представител в сегмента преди април 2016, а Nissan през 2017 година.

В течение на проекта трите автомобилни производителя планират да поддържат стабилна подкрепа за развитие на водороднатата инфраструктура в средносрочен план, докато настъпи момента, в който автомобилите, задвижвани от водород, се установят трайно на пазара и има достатъчно развита зарядна инфраструктура (около 2020 година).


*Основана през юли 2009 въз основа на Резолюция за Съвместно проучване и разработки, свързани с минните и производствени технологии, която цели изграждане на инфраструктура за доставяне на водород и съставяне на бизнес среда, благоприятстваща разширяване на употребата на автомобили с горивна клетка до 2015. Към момента асоциацията има 19 члена, включително компании от енергийния и автомобилния бизнес.


Коментари
comments powered by Disqus