Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Yaris смени поколението върху нова платформа

16.10.2019 14:52

Най-малкият модел на марката с нова хибридна система, по-лек и по-просторен

Toyota представя четвъртото поколение на компактния хечбек Yaris. Най-малкият модел на японската марка преминава върху напълно нова платформа, станал е по-лек от предшественика си, а също така получава и друга  хибридна задвижваща система.

Toyota Yaris е първият модел, който се основава на новата модификация на глобалната архитектура TNGA (Toyota New Global Architecture) - GA-B. Този вариант на шасито е специално разработен за новото поколение компактни автомобили с дължина от не повече 4 м.

Дължината на новия Yaris е 3940 мм, която е с 5 мм по-къса от предишното поколение на модела. Междувременно междуосието е увеличено с 50 мм, което дава възможност за допълнително пространство в салона. Автомобилът е станал по-лек от предшественика си с 50 кг.

Инженерите и дизайнерите на Toyota напълно преосмислиха интериора, в разработването на който е използван принципът „ръце върху волана и погледът на пътя“. На нивото на очите има цифрови устройства под формата на „бинокли“, а позицията на водача вече е по-ниска.

Осеминчов дисплей с тъчскрийн на мултимедийна система, поддържаща интерфейси Apple CarPlay и Android Auto, е обособен в самостоятелен блок. Предлага се опционален 10-инчов прожекционен дисплей.

Toyota Yaris получава хибридна задвижваща система от ново поколение, която по своята схема е подобна на системите, използвани в новите Corolla, Camry и RAV4. 1,5-литровият трицилиндров бензинов двигател работи в комбинация с електромотор с мощност 80 к.с., който от своя страна се зарежда от комплект литиево-йонни батерии. Трансмисията е вариатор. Сумарната мощност на агрегатите все още не е посочена, но както се предполага, инсталацията ще генерира около 115 к.с..
В допълнение новият Toyota Yaris ще се предлага с обичаен 1,5-литров бензинов двигател, работещ в комбинация с безстепенна трансмисия или с шестстепенна механична предавателна кутия. По-късно моделът ще има най-достъпната модификация с трицилиндров двигател с работен обем от един литър и петстепенна ръчна предавателна кутия.

Toyota ще започне да приема поръчки в Европа за новия Yaris през лятото на 2020 г., като доставките ще започнат с наближаване на есента. Компанията предполага, че до 80% от продажбите ще падат на хибрида.

Коментари
comments powered by Disqus