От януари до септември глобалните продажби на бранда паднаха с 31% (до 67 417 автомобила)
Концернът FCA разкрива план за управление на портфолиото на Alfa Romeo Сега гамата включва три модела: седана Giulia, кросоувъра Stelvio и хечбека Giuletta. Компанията ще се сбогува с Giuletta през 2020 г., а останалите два модела на Alfa Romeo ще бъдат обновени през 2021 г., но няма да получават хибридни версии. Предвидени са два нови всъдехода - компактният C-UV и много малкият B-UV. Първият ще бъде пуснат през 2021 г. с хибридна версия PHEV, вторият ще се появи през 2022 г. с чисто електрическа модификация. През следващите три години в Alfa Romeo няма да има нищо друго.
От януари до септември глобалните продажби на Alfa, според JATO Dynamics, паднаха с 31% (до 67 417 автомобила). Европа остава най-големият пазар за марката, но търсенето намаля с 42% (до 41 464 единици). В САЩ и Канада количеството на продажбите намаляха с 28% (13 925 броя), но се удвоява в Китай (8491).
Компактният C-UV се разработва на базата на концепта Tonale, който наскоро се превърна в прототип за предсерийно производство (на снимката). Донорът за бебето B-UV вероятно ще бъде модел на Fiat или Jeep.
Изпълнителният директор на FCA Майк Манли каза, че основното нещо сега е да намалят разходите и да направят марката Alfa Romeo печеливша: „Вярвам в марката, но трябва да се уверим, че всички инвестиции, които правим, носят съответната печалба“. Според Манли платформата за задвижване на задните колела Giorgio, която е в основата на Giulia и Stelvio, е претърпяла „значително надграждане“ и следователно може да се използва за електрически автомобили и хибриди. Трудно е да се предвиди как сливането на FCA и PSA ще се отрази на бъдещето на Alfa Romeo. Шефът на PSA Карлос Таварес обаче планира да запази всичките 13 марки на двата концерна.