Главният дизайнер на марката Жил Видал потвърди информацията за спортната модификация
Последният сериен модел на Peugeot, носещ обозначението R, е купето RCZ R с 1,6-литров турбодвигател (270 к.с., 330 Нм). Следващият R-автомобил ще бъде лифтбекът Peugeot 508, който ще използва представената наскоро система Hybrid4 с 1,6 турбодвигател и два електрически мотора. Това твърдят вътрешни лица в кулоарите на автомобилното изложение в Париж. Според източника мощността ще бъде "много повече от 300 к.с.", а упражнението от 0 до 100 км/ч ще отнема около 4.5 секунди, а максималната скорост ще бъде ограничена на 250 км/ ч.
Peugeot 508 с пет врати наскоро получи версия Hybrid със зареждане от битовата електрическа мрежа и сумарна мощност 225 к.с. Независимо от това не се предвижда електрическо задвижване и двойно предаване, докато модификацията R ще има.
Французите смятат, че "горещите" компактни автомобили, като например Peugeot 208 и 308, трябва да носят наименованието GTi, а не R. Но от 2015 г. обаче съществува прототипът Peugeot 308 R Hybrid (500 к.с., 730 Нм).
Информация за разработването на спортната модификация на 508 бе потвърдена от главния дизайнер на Peugeot Жил Видал: "Хибридът не само намалява емисиите и разхода на гориво, но и дава допълнителна мощност. Не мисля, че „горещата” версия ще изисква много усилия”. Независимо от липсата на R в гамата, компанията не спира да мечтае за тях. Това се потвърждава от концептите Peugeot L750 R и L500 R.