Предприятието произвежда моделите Panamera и Macan, както и каросерии за Bentley
Компанията нарича предстоящия Porsche Macan като трето поколение , като се брои като второ, очевидно
Актуализирания кросоуевър през лятото на 2018 г. Но това не е толкова важно, колкото поредното напомняне, че новият Macan ще бъде електрически автомобил. Porsche се фокусира върху задвижването, тъй като именно за следващия Macan фабриката в Лайпциг вече беше разширена. Онзи ден бяха завършени външните довършителни работи на цеха за каросерии, построен от нулата. Скоро ще започне да бъде монтирано оборудването. През лятото основните цехове ще бъдат временно спрени за разширяване и модернизация на монтажните линии. След изпълнението на този план, заводът ще може едновременно да произвежда автомобили с конвенционални ДВГ, хибриди и електрически автомобили.
Фабриката Porsche Laipzig е открита през февруари 2000 г. Оттогава повече от 1,3 млрд. евро са инвестирани в неговото развитие. „Електрическата“ модернизация добави към тази сума още 600 млн. евро.
Porsche Leipzig произвежда моделите Panamera и Macan, а също така каросерии за Bentley Continental GT.
Цехът за каросерии с площ от 75 500 кв. м започна да се строи едва през март 2019 г. Така сградата била издигната бързо. Наред с другите актуализации на съоръжението , беше създаден Porsche Turbo Charging парк за зареждане на електрически автомобили (в центъра за обслужване на клиенти) с капацитет от седем мегавата, който получава енергия от възобновяеми източници.
Macan ще се основава на Premium Platform Electric (PPE), разработена съвместно с Audi. Това може да се представи като по-нататъшно развитие (към по-голяма гъвкавост) на платформата J1 от Taycan. Това означава 800-волтова бордова система с бързо зареждане, осигуряваща за първите пет минути на зареждането допълнително 100 км пробег и няколко електродвигателя (един отпред, един отзад) с обща мощност от около 500-600 к.с. в по-голямата версия.
Автомобилът, според някои източници, условно наречен E-Macan, заимства от стила на Taycan стила в предната част , приблизително както е показано на дизайнерската скица от auto motor und sport.
Неофициалната информация за автомобила гласи, че изцяло новият Macan ще бъде само електрически. Но с пускането му на конвейера през 2021 г. компанията трябва да проведе поредното обновяване на съществуващия бензино Macan. Неговият външен вид ще бъде променен, за да изглежда като чисто нов изцяло електрически. Обновеният редовен Macan ще може да съжителства на поточната линия паралелно с електромобила още около три години, твърдят вътрешни източници .