Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В обновената фамилия BMW M5 ще се появи версия CS

11.05.2020 15:45
В обновената фамилия BMW M5 ще се появи версия CS

Ще бъде позиционирана в горната част на гамата, а V8 4,4 двигателят ще бъде по-мощен

През есента на 2016 г. BMW регистрира наименованията от M1 CS до M8 CS в Световната организация за интелектуална собственост (WIPO). Все още не е ясно кои модели ще видим в крайна сметка, но от този списък на клиентите вече са предложени BMW M2 CS и M4 CS. А следващият по ред, изглежда, ще бъде седанът BMW M5 CS, видян на пътни изпитания. Такава модификация трябва да се появи във фамилията на "петицата" след планираното обновяване. Те ще се различават от автомобилите преди реформата с радиаторната решетка с други вертикални ленти, оптиката и броните.

Днес най-мощната фабрична версия на BMW M5 е Competition. Ускоряването на седана от 0 до 100 км/ч със задвижване на всички колела отнема само 3,3 сeк.

Вероятно, както и при други автомобили от серията CS, BMW M5 CS ще бъде оборудван с леки джанти и предни седалки, както и оригинални електронно контролирани амортисьори. Електрониката за безопасност и задвижването на четирите колела също трябва да бъдат пренастроени 

M5 CS ще има свои собствени отличителни елементи. Например немците ще допълнят предната броня със сплитер от въглеродни влакна. По-голям спойлер на капака на багажника ще бъде направен от същия композитен материал. CS версията ще бъде позиционирана в горната част на гамата, а V8 4,4 битурбо двигателят ще развива повече мощност и сцепление от седана M5 Competition (625 к.с. и 750 Нм). Ако се съди по други CS-модели, бизнес седанът ще получи подобрено , пренастроено кормилно управление и по-мощни спирачки, които ще бъдат карбоново-керамични с шестбутални апарати на предната ос.

Коментари
comments powered by Disqus