Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen подготвя супермощна версия на T-Roc

20.09.2017 11:54
Volkswagen подготвя супермощна версия на T-Roc

Автомобилът ще бъде оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с мощност повече от 300 к.с.

Компанията Volkswagen ще разработи нова модификация на кросоувъра T-Roc с увеличена мощност. Автомобилът ще получи префикс R в името и ще бъде представен през следващата година. В момента новият модел върти кръгчета на пистата Нюрбургринг.

Според неофициални данни автомобилът ще бъде оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с четири цилиндъра. Със същия агрегат е оборудван Golf R. Мощността на двигателя ще бъде повече от 300 конски сили. Освен това кросоувърът ще получи система за задвижване на четирите колела и пренастроено окачване.

Що се отнася до дизайна, промените ще бъдат минимални. Но още сега се знае, че автомобилът ще бъде оборудван с друга оптика и спортна изпускателна система.

Официалната премиера на стандартната версия на компактния кросоувър T-Roc се състоя на автомобилното изложение във Франкфурт. Дължината на новия модел е 4234 мм, широчината - 1819 мм, а височината - 1573 мм. Той е с 252 мм по-къс, 11 мм по-широк и 131 мм по-нисък от второто поколение на всъдехода Tiguan. Обемът на багажното отделение е 445 литра, а при сгънат заден ред седалки - 1290 литра.

Базовата версия на автомобила получи трицилиндров двигател с работен обем от един литър, работещ в тандем с шестстепенна ръчна трансмисия. Освен това бензиновата гама включва  1,5-литров турбо мотор с мощност 150 к.с., куплиран с механична или седемстепенна роботизирана предавателна кутия с два съединителя. Тази версия се предлага с предно предаване и задвижване на всички колела. Топ версията получава двулитров агрегат със 190 к.с., роботизираната трансмисия и задвижване на всички колела.

Дизеловата гама е представена от 1,6-литров двигател с мощност 115 конски сили, който работи в тандем с механична предавателна кутия. Освен това кросоувърът ще се предлага с двулитров мотор с два варианта на мощността - 150 и 190 конски сили. Първият вариант е способен да работи както с механична кутия, така и с роботизирана, а вторият - само с роботизирана трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus