Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen пусна най-големия си кросоувър

02.04.2020 15:10
Volkswagen пусна най-големия си кросоувър

В Китай стартира производството на нов всъдехоз, който е по-голям от Teramont

Съвместното предприятие FAW-Volkswagen започна серийно производство на нов кросоувър, който ще бъде най-големият SUV в гамата на немската марка. Като се позовава на собствен източник, съобщава китайското издание AutoHome.

Дължината на автомобила с вътрешен заводски индекс VW416 е 5160 мм, а междуосието - 3000 мм, което е повече от размерите на настоящия флагмански кросоувър Teramont.

Новият автомобил е изпълнен в стила на концептуалния всъдеход Volkswagen SMV, който беше представен миналата пролет на автомобилното изложение в Шанхай. По предварителни данни двулитрови бензинови двигатели с мощност 186 и 220 к.с. ще бъдат включени в двигателната гама, както и 2,5-литров агрегат VR6, генериращ 300 к.с.и 500 Нм въртящ момент. Моторите работят със седемстепенна роботизирана скоростна кутия DSG и система за задвижване на всички колела.

Най-големият кросоувър на Volkswagen - Teramont, се предлага с двулитров мотор с 220 к.с., както и с атмосферен 3,6-литров V6 двигател с 249 к.с. И двата агрегата са куплирани с осемстепенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела.

Коментари
comments powered by Disqus