Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen T-Roc: Черната овца в SUV стадото

12.10.2017 11:10

Новият модел съчетава в себе си увереността на кросоувър с динамиката на хечбек

Volkswagen разширява моделната си гама с един напълно нов кросоувър от компактния клас: T-Roc. С изключително богати възможности за индивидуализация на авангардния дизайн и широкия спектър ефективни двигатели, най-модерни асистиращи системи на борда, иновативно дигитализиран и перфектно свързан, T-Roc лансира впечатляваща концепция и носи свеж полъх в класа на компактните SUV модели. Компактен на размери отвън и със забележителна функционалност отвътре (петместна конфигурация с 445 литра товарен обем), този многофункционален модел се предлага по избор с предно или двойно предаване (версиите с двойно предаване серийно се комбинират с бутон за избор на различни режими на работа 4MOTION Active Control). T-Roc се чувства еднакво добре както в урбанистичния свят, така и на дълги пътешествия.

T-Roc принадлежи към сегмента на моделите с начална цена до 20 000 евро (отнася се за германския пазар) и влиза на пазара в България от ноември 2017 г.

„T-Roc поставя нови мащаби в непрекъснато разрастващия се SUV-сегмент“, казва д-р Херберт Дийс. Председателят на управителния съвет на марката Volkswagen продължава: „Със своята функционалност, динамика и технология T-Roc съчетава в себе си всички главни качества, които трябва да притежава един Volkswagen. Благодарение на него нашата SUV-офанзива набира още по-голяма скорост.“

Началото на разширяването на SUV-спектъра на марката беше поставено през 2016 г. с дебюта на второто поколение на Tiguan. През 2017 г. беше представен и разработеният специално за американския пазар модел Atlas. Почти едновременно с него стартира и Teramont – напасната специално към нуждите на китайския пазар версия на Atlas. В момента на пазара стъпва Tiguan Allspace – удължена модификация на Tiguan с до седем места в интериора. В края на настоящата година се очаква още един крайъгълен камък за SUV-офанзивата на Volkswagen: премиерата на следващото поколение на Touareg. В противоположния край на широкия SUV-спектър на марката – под T-Roc – Volkswagen предвижда допълнително разширяване на гамата чрез очаквания скоро малък модел T-Cross. В рамките на SUV-офанзивата на Volkswagen ще се включи и един модел с нулево ниво на локалните вредни емисии: I.D. CROZZ – първият изцяло електрически SUV от Volkswagen. Volkswagen показа своя Zero Emission Vehicle с двойно задвижване на изложението IAA във Франкфурт под формата на концептуалната разработка I.D. CROZZ II - доразвита версия на студията, чийто дизайн значително се доближава до бъдещия сериен модел.

Само четири букви, но с огромно въздействие. Наименованието T-Roc символизира своеобразен мост между коренно различни светове. Д-р Франк Велш, ръководител на развойната дейност във VW: „Буквата „T“ трябва да сигнализира родствената връзка с вече известните Tiguan и Touareg, от които новият модел е заимствал своите гени, заедно с всички предимства на един SUV – високата позиция на седене, специфичните качества на каросерията и ходовата част, както и стандартното при върховия двигател задвижване на четирите колела. Втората част, а именно „ROC“, произлиза от английската дума „Rock“ и символизира позиционирането на T-Roc като модерен кросоувър, който съчетава увереността SUV с чевръстото пътно поведение на хечбек от компактния клас. Този автомобил е явление за своя сегмент от пазара, в зависимост от оборудването и цвета, това явление може да бъде ярко или по-дискретно, но винаги забележително. T-Roc е Volkswagen, с който марката и нейните клиенти с гордост ще навлязат в новото десетилетие.“

Компактен SUV с големи амбиции. T-Roc ще бъде представен на почти всички важни за марката световни пазари. За Европа компактният SUV ще се произвежда в португалския завод Сетубал (близо до Лисабон). Юрген Стакман, член на Управителния Съвет на компанията, отговарящ за областите дистрибуция, маркетинг и следпродажбено обслужване, споделя повече подробности за пазарната стратегия при T-Roc: „Почти 80 процента от всички компактни SUV-модели в момента се продават в Европа и Китай. SUV-категорията набира все по-голяма популярност също така в Бразилия, Индия, Русия и САЩ. Ние изхождаме от прогнозата, че пазарният обем на SUV- категорията в следващите десет години ще се увеличи от сегашните 6,4 милиона до около 10,6 милиона автомобила.“

SUV-моделите се продават изключително успешно, тъй като хората харесват предлаганото от тях съчетание от сравнително компактни външни размери, добра функционалност и висока позиция на седене, както и подчертано динамичната им външност.

С T-Roc марката Volkswagen по много впечатляващ начин представя имено този синтез от качества. Моделът отговаря изключително добре на изискванията на водачите, на които често им се налага да шофират в градски условия. T-Roc е насочен приоритетно към необвързани млади клиенти с многостранни интереси, към семейства, които ценят гъвкавостта, както и към по-възрастни двойки, чиито деца вече са напуснали семейния дом. Тези целеви аудитории често търсят SUV, който се чувства като у дома си в забързаното ежедневие на урбанистичния свят, доставя удоволствие при всеки изминат километър, и едновременно с всичко това притежава дизайн, който му придава специален статус. T-Roc съчетава всички тези качества с отличен комфорт, иновативни системи за безопасност, гъвкаво вътрешно пространство, високо ниво на надеждност и дизайн с неповторимо ДНКа. Новият T-ROC се представя като компактен SUV, който се доказва като модерен спътник в градското всекидневие и едновременно с това е отлично средство за пътуване през уикендите – включително и с цялото семейство на борда.

Шест ефективни турбодвигателя, предно и двойно задвижване


Подобно на Tiguan, новият T-Roc също се предлага изключително с ефективни турбодвигатели: три бензинови (TSI) и три дизелови (TDI). Те се предлагат в три нива на мощност: 85 kW / 115 к.с., 110 kW / 150 к.с. и 140 kW / 190 к.с.. Версиите със 115 к.с. се предлагат с механична трансмисия и предно задвижване. При модификациите със 150 к.с. клиентите могат да избират между предно предаване, двойно задвижване (4MOTION) и автоматична трансмисия с два съединителя (7-степенна DSG).

Бензиновият двигател със 150 к.с.* е оборудван с активно управление на цилиндрите (автоматично изключване на два от цилиндрите в режим на непълно натоварване). Двата двигателя със 190 к.с. се комбинират серийно със 7- степенна DSG и 4MOTION.

Коментари
comments powered by Disqus