Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen тестват новия Golf R на Нюрбургринг

16.04.2020 16:30

Още през тази година VW ще представят на пазара четири спортни версии на новия модел

 

Наред с класическия GTI и върховата дизелова версия GTD, гамата на концерна от Волфсбург ще бъде увенчана с Golf R, който очаква своя дебют през месец септември. Системата за двойно предаване при него ще бъде съчетана с двулитров турбодвигател с мощност 333 – точно с 33 к.с. повече от максималната мощност на спортната топверсия при предходното поколение.

Агресивна визия

С това слуховете за потенциално използване на 2,5-литровия петцилиндров двигател на Audi, познат от TT RS, RS3 и RS Q3 остават неоснователни. Освен направените от нашите фотографи снимки от тестовете на Северната отсечка на Нюрбургринг, в интернет се появиха и други фотографии, показващи спортна (вероятно R) версия на новия Golf в близост до изпитателно трасе в Испания. При тях дизайнът на задната част не е толкова брутален, но се отличава с дифузор и двойни ауспухови тръби. Предницата на новия Golf R е далеч по-малко сдържана с огромните въздушни отвори отляво и отдясно в престилката, където при цивилните версии се намират светлините за мъгла. Впечатление правят и навлизащите много по-дълбоко в предната част аеродинамични спойлери.

 Заключение

Volkswagen продължават ескалацията на мощността, дарявайки върховото изпълнение на новата генерация на Golf с мощност от 333 к.с. Тази стъпка може да изглежда в рязък контраст с новия електроимидж на германския гигант, но е достойно продължение на една успешна традиция – никой не изоставя доброволно своите легенди. В тази връзка би било интересно да научим какво стана с проектите R400 и R420? 

 

Коментари
comments powered by Disqus