Появата на модела е своеобразна втора глава в пълното обновяване на продуктовата гама на марката
Volvo Cars избраха международното автомобилно изложение (NAIAS) в Детройт, за да покаже новото S90. С това подчертаха своята дългосрочна ангажираност към американския пазар и дадоха ясен знак за доверието в продължителения растеж на продажбите през следващите година.
Продажбите на Volvo в САЩ се увеличиха 24,3% през 2015 г., с особено силно представяне в края на годината - ръст на продажбите от 87% през октомври, 90% през ноември и 89,9% през декември.
"Има сериозни индикации, че Volvo е обратно на пистата в САЩ", каза Лекс Керсмакер, старши вицепрезидент за Америка на Volvo Car Group. "Очакваме този силен тласък на продажбите да продължи и през 2016 г., подпомогнати и от новото S90."
Представянето на S90 подчертава амбицията на шведския производител, както и инвестицията от 11 милиарда долара и новата производствена база в Чарлстън, Южна Каролина, в която ще работят приблизително 2000 работници.
"Ние винаги сме отдавали голямо значение на нашето присъствие в САЩ. Ето защо решихме да представим S90 на обществеността за първи път по време на шоуто в Детройт и започнахме да строим завод на Volvo в САЩ ", каза Хакан Самюелсън, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Car Group.
Появата на новото S90 е своеобразна втора глава в пълното обновяване на продуктовата гама на Volvo, която започна през 2015 г. с изцяло новото XC90.
За новото XC90 са приети около 88 000 предварителни поръчки през 2015 г., надминаващи предварителните очаквания на компанията от около 50 000. Това е ясен сигнал, че клиентите оценяват високо новия дизайн, инженеринг и технологичната посока, която Volvo поеха.
S90 получи широко одобрение със самата си поява пред световната преса през декември 2015 заради своя зашеметяващ екстериор и разкошен интериор.
Новото S90 се появява стандартно оборудвано със система Intelisafeassist, включваща адаптивен круиз контрол с предупреждение за спазване на дистаницията и програмата за полуавтономно управление Pilot Assist.
Гамата двигатели на новия флагман включва екологичния Т8 Twin Engine плъгин хибриден агрегат, достигащ, мощност от 410 к.с. Разбира се, като истинско VOLVO, новото S90 в стандартното си оборудване се появява с най-безупречните и върховни системи за сигурност на компанията. Автомобилът има способността да засича големи животни като, елени, сърни,лосове и т.н. и своеобразно да се предотвратяват инциденти.
"Ние създадохме нашия нов флагман седана Volvo S90, който истински промени играта. Той е класен и модерен. Екстериорът изглежда изключително добре, покрит с фантастични изчистени линии, които са съобразени със скандинавския дизайн.
Интериорът изпъква с умелото смесване на иновативни технологии и естествени материали в елегантна и приветлива атмосфера,” каза Томас Ингенлант, старши вицепрезидент по дизайна на Volvo Car Group.