Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo Cars представи в Гьотеборг дългоочакваното S90

03.12.2015 14:27

Новият флагмански седан е входen билет за високия клас в клуба на премиум лимузините

Volvo S90 представя гигантска стъпка напред за Volvo Cars. Шведският производител е по-добре известен със своите SUV и комби автомобили, но с премиерата на S90 Volvo демонстрира ясно намерението си да разклати пластовете в премиум сегмента на седаните изпъкваща пред останалите лимузини.

Оборудван с множество нови технологии, вариращи от свръхтехнологии за безопасност до облачно базирани приложения и услуги, новият S90 е още едно доказателство за продължаващата трансформация на шведската марка.

"С дебюта на XC90 направихме заявление за намеренията си. Сега вече сме ключов играч. С 11 милиарда долара инвестиции през последните пет години ние не само преобразихме  Volvo Cars, но и вече сме крачка напред към постигането на нашето обещание на възраждащата се и значима марка Volvo Cars ", каза Хакан Самюелсън, президент и главен изпълнителен директор, Volvo Car Group.

Новото Volvo S90 е оборудван с модерна полуавтономна функция на управление, Pilot Assist. Системата подава нежни импулси на  кормилната система, за да задържа колата в рамките на хоризонтална маркировка до скорост приблизително 130 км/ч на магистралата, и вече няма нужда да следват друг автомобил. Pilot Assist е още една стъпка към изцяло автономен автомобил - ключова иновация  за  Volvo.

Volvo S90 също ще дойде с екологичен и мощен двигател T8 Twin Engine плъг-ин хибрид, както и един от най-луксозно обзаведените интериори и свързани системи инфоразвлекателни в сегмента на големите седани.

"Идеята ни беше да внесем нещо съвсем ново в този, по-скоро консервативен сегмент и да дадем визуален израз, на лидерство и самочувствие с екстериора. Така ние придвижихме S90 на следващо, по-високо  ниво, осигурявайки най-висока класа лукс, който обещава комфорт и контрол ", казва Томас Ингенлат, старши вицепрезидент по дизайна на Volvo Car Group.

S90 също въвежда за първи път в света допълнителната функция за City Safety – детектор за откриване на големи животните като лосове, коне или американски лосове, нощем и денем. Технологията предлага интуитивно предупреждение и спирачна подкрепа за избягване на сблъсък. Новото S90 също се възползва от скорошните инвестиции на Volvo Cars в силно подобрения шаси симулатор за тестове на окачването
 
„S90 направи голяма крачка напред по отношение на динамиката удовлетворение от  шофирането и возията. Ние преработихме напълно качеството на управление, за да дава чувство за прецизност, контрол и комфорт ", каза д-р Питър Мертенс, Старши вицепрезидент, Проучвания & развитие на Volvo CarGroup.

В арсенала на новия флагман седан Volvo S90, който ще дебютира през януари в Детройт автомобилното изложение, ще има четири версии. Най-мощният е хибридът T8. Система включва двулитров бензинов четирицилндров мотор от фамилията Drive-E (320 к.с. и 400 Нм с компресор и турбокомпресор, както и електромотор (65 кВт и 240 Нм), захранван от литиево-йонна батерия (9,2 кВт ч) и задвижва задните колела. Сумарната мощност е 407 к.с. и 640 Нм. Двигателят е куплиран с осемстепенна автоматична предавателна кутия. Само на ток седанът може да измине 45 км по цикъла NEDC. Разходът на гориво в комбиниран цикъл е 1,9 литра /100 км.

Ето и габатитите на луксозната шведска лимузина : дължината е 4963 мм, широчината - 2019 мм, височината – 1443 мм, а междуосието - 2941 мм. Собственото тегло варира между 1800-2150 кг. Клиренсът е 152 мм. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0,28-0,29.

Както и кросоувъра Volvo XC90, седанът е  построен върху платформата SPA: отпред независимо окачване - двойни носачи, задно – многозвенно с композитни ресори. Диаметърът на спирачния диск е от 296 до 345 мм отпред и отзад 302-320 мм. За пълното спиране от 100 км/ч Volvo S90 се нуждае от 35 м разстояние.

Модификацията T6  е оборудвана със същия бензинов двигател, който може да бъде комбиниран с шестстепенна механична предавателна кутия. Ускорението до 100 км/ч отнема 5,8 секунди (динамичните показатели на хибрида все още не са известни), разходът на гориво в комбиниран цикъл е  7,3 литра/100 км. Версията D5 консумира 5,1 л/100 км и е оборудвана с четирицилиндров турбодизел 2,0 (235 к.с. и 480 Нм) и автоматична предавателна кутия. Тя ускорява до сто за 7,3 секунди.

С най-малка мощност, единствен с предно предаване и най-достъпен вариант на Volvo S90 е D4. Той е оборудван с двулитров турбодизел (190 к.с. и 400 Нм), а ускоряването от нула до 100 км/ч отнема 8,2 секунди. Разходът на гориво е 4,1 л/100 км.

Интериора, както и техническото оборудване, седанът в най-голяма степен е взел назаем от Volvo XC90. Тук ще открием същите волан, уреди, дисплей, климатроник. Отличава с нисък коефициент на въздушно съпротивление и с висококачествени материали в изработването на салона. Между другото, багажникът поема 500 литра.

Производството на Volvo S90 ще се извършва в завода в Гьотеборг от май 2016 и по-късно ще се появи на европейските пазари.

Коментари
comments powered by Disqus