Компанията работи в посока 50% от продажбите й да бъдат осъществявани онлайн до 2025 г.
Volvo Cars фундаментално модернизира и надгражда начина, по който клиентите купуват, взимат под наем, абонират се и обслужват автомобилите си, работейки в посока за постигане на амбицията си 50% от продажбите на компанията да бъдат генерирани онлайн до 2025 г.
На 7-ми септември компанията обяви придобиването на Upplands Motor, базираното в Стокхолм представителство (подлежи на одобрение от регулаторните органи), и планира да придобие изцяло компанията Bra Bil, с цел обединяване на двете операции с Volvo Bil, което е собствено представителство на шведския премиум бранд.
Това обединение ще позволи на Volvo Cars да стартира технологична трансформация на своите търговски дейности. Стратегията на компанията е да създаде онлайн и офлайн преживяване за своите клиенти, съвместно с търговските представителства на бранда в световен мащаб. Тази обединена операция ще позволи на Volvo Cars да използва изцяло силния си вътрешен пазар, за да придобие знания и да разработи бъдещия бизнес модел.
Volvo Cars вярва, че клиентите също желаят улеснение, когато купуват или обслужват автомобила си. Традиционната система за търговия обслужва клиентите от десетилетия, но като водеща автомобилна компания в Швеция, Volvo трябва да претърпи промени, за да отговори на бъдещите потребителски изисквания.
Клиентите на Volvo скоро ще могат лесно да се придвижват между онлайн и офлайн пространството, спестявайки време и пари, като предприемат голяма част от процеса на покупка онлайн, а същевременно запазват възможността си да посещават търговеца лично само когато е необходимо.
„Тук става дума за промяна, която трябва да предприемем всички заедно. Търговецът и възможността потребителите да контактуват с отдаден, ентусиазиран и квалифициран персонал на Volvo остават решаващи за нашето бъдеще. Ние се ангажираме да подобрим удовлетворението на клиентите, като работим в тясно сътрудничество с нашите партньори“, каза Бьорн Анвал, ръководител на регион EMEA във Volvo Cars.
„Тъй като светът около нас се променя бързо и потребителите взаимодействат с марката Volvo по още повече начини, трябва да се уверим, че всяко взаимодействие допринася за цялостното им преживяване“, казва Лекс Керсемейкърс, ръководител на търговските операции във Volvo Cars. „Това е ключово за нашата търговска трансформация и поради тази причина се фокусираме върху безпроблемното взаимодействие между онлайн и офлайн пространството. Днешната инвестиция е още една стъпка напред, тъй като ние създаваме модерно, персонализирано изживяване на клиентите заедно с нашите търговци."