Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo ще представи новото поколение XC60 през 2016

28.01.2015 10:12
Volvo ще представи новото поколение XC60 през 2016

Най-вероятно новият автомобил ще получи и „гореща” версия Polestar

Шведската компания Volvo планира да пусне в продажба второто поколение на кросоувъра XC60 през следващата година, съобщава World Car Fans. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа SPA, именно тя е използвана за по-големия събрат XC90. За разлика от флагманския всъдеход, XC60 ще получи по-спортен дизайн. Най-вероятно новият кросоувър ще получи и „гореща” версия Polestar. Окончателно решение по този въпрос в компанията още не е взето.

Освен това Volvo планира да разработи още един компактен кросоувър, който ще бъде позициониран едно стъпало под XC60. Вероятно новият модел ще получи името XC40 и ще бъде построен върху платформата CMA, разработена съвместно с компанията майка Geely.
Известно е, че през миналата година XC90 за първи път след 12 години смени поколението.  Благодарение на новото шаси колата стана значително по-лека от предшественика. Това оказа влияние на управлението  и на показателите за икономичност на кросоувъра.

В двигателната гама на Volvo XC90 са представени четирицилиндрови мотори от фамилията Drive-E: два бензинови (T5 - 254 к.с. и 350 Нм; T6 - 320 к.с. и 400 Нм) и два дизелови (D4 – 190 к.с и 400 Нм; D5 – 224 к. с, 470 Нм). Под капака на XC90 може да бъде монтирана и хибридна задвижваща система  под обозначението T8. Става дума за бензинов четирицилиндров турбо двигател с 320 конски си и 60-киловатов електромотор. Сумарната мощност е 400 к. с., а въртящият момент възлиза на 600 Нм. Пробегът само ток е над 40 километра.

Автомобилът е оборудван с най-напредничави системи за безопасност. Например, новият моде е получил система за контрол при напускане на пътното платно. Специални датчици, разположени в страничните части на автомобила, следят за състоянието на пътя и предават информацията в блока за управление. Ако системата забележи, че автомобилът е стъпил на банкета, той сам се връща в лентата на движение.

Коментари
comments powered by Disqus